Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Wisselmachines

MasiveHunter//Angelo

VIP
Legend
MasiveHunter
MasiveHunter
Legend
Wisselmachine Euro -> Dollar

Ik dacht er onlangs aan omdat ik Hoofdagent ben in TheBai en omdat ik vaak tijdens/na een aanhouding geen voedsel meer heb om daar een winkeltje te beginnen, nu is er dus een probleem want iedereen wordt ook betaald bij ons in het Korps met euro's, dus dan als ik een winkel zou starten in TheBai is er weer een probleem met het geld, want in TheBai moet er met dollars betaald worden,
Is het dan geen idee om te zeggen dat je in een speciale machine die bv. in staatsbedrijven staat daar geld kunt wisselen.
Je kunt wel alleen maar wisselen van Euro naar Dollar, zodat als je terug wil wisselen van Dollar naar euro dat je naar de bank moet gaan en daar ook ofc zoals nu intrest moet betalen.
Ik denk dat dit heel handig gaat zijn voor de mensen die toevallig/zelden in TheBai zijn en die uit "nood" bv. eten moeten kopen heel handig gaat zijn, zijn moeten dan niet het vliegtuig nemen naar Hollandia/Bruxia om daar dan eten te moeten kopen, dit zal dan ook beter zijn voor de economie in TheBai, veel mensen zullen TheBai dan als iets intressanter vinden en hopelijk zal TheBai dan ook actiever worden.

Met Vriendelijke Groeten
MasiveHunter
 
Top