Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Behandeld Unmute me effe op de planetcraft discord

yorus01

DDG Lid
Yorus01
Yorus01
None
Gisteren ben ik ge mute voor altijd in de planetcraft discord.

Gisteren plaatsen ik perongeluk een foto van een vriend van me omdat die nog op mijn plaktoets stond. en verwijderde het ook gelijk uit de chat. BOEM gelijk gemute voor altijd. Dit vindt ik wel erg kinderachtig en met zo'n gedrag vindt ik het ook niet gek dat planetcraft dood is.

Zou ik ge unmute kunnen worden?

Alvast bedankt.
 

MissOreoCookie

DDG Held
MissOreoCookie
MissOreoCookie
None
Hi @yorus01

Bedankt voor het posten van een bericht op het forum, echter ben je voor een unmute op dit topic aan het verkeerde adres. Als jij een unmute wil, moet jij naar het kopje "Vraag een unban aan" of je kan klikken op de onderstaande link:


Daar kan jij alle informatie invullen voor je unmute en kunnen wij kijken of een unmute wel of niet van toepassing kan zijn.

Ik hoop je hiermee voldoende geholpen te kunnen hebben!
 

luukje70

DDG Superheld
Chillguy43
Chillguy43
None
Yorus heeft groot gelijk mensen worden veel te snel gemute en het is niet alsof ddg nog een heel groot aantal spelers heeft. Het is alsof je iemand wegstuurd op een feest terwijl je met zijn 2e bent.
 
Top