Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten [Introductie Nightcling]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nightcling

DDG Kenner
Nightcling
Nightcling
None
Hey Kijkers van deze Post,

Sommige kunnen me al kennen, maar uiteindelijk maak ik ook een Introductie post.
Beter laat dan nooit, right?

Username: Nightcling
Naam: Ryan
Geboortedatum: 7-12-1998
Interesse: Games, Horror
Muziekgenre: Metal
Huisdieren: 1 Kat, 2 Konijnen & 2 Slangen
Vaardigheden: 3D models maken voor Minecraft.
Twitter: Klik Hier

Hoe ben ik bij de DDG server gekomen?

Ik al een vrij lange tijd op de server, ben begonnen met op de server te spelen sinds de Opening.
Heb gamemodes gespeeld waaronder het oude "Paranoia" die sommige spelers misschien wel vergeten zullen zijn. (Vond persoonlijk voor toen de tijd de gamemode wel interessant om te spelen)

Had in het begin van KD2 toen het open ging, redelijk wat gederpt in het echte oude Adamantium (voornamelijk in de nacht).
Hierdoor heb ik verschillende mensen leren kennen, waaronder iemand genaamd XazZazum maar daar kom ik straks nog op terug.
Ik stond bij bij verschillende mensen bekend als een Nacht Derper (Ik was toen de tijd alleen in de nacht aan het derpen).

Nu ga ik weer een stukje vooruit spoelen naar Mei 2016.
Had een 3 maanden whitelist voor Minetopia, waarbij ik van plan was wanneer de whitelist afgelopen was/
Dat ik daarna zou stoppen, aangezien ik alleen een beetje aan het derpen was op MT in het begin.
Vlak voordat de whitelist afgelopen was kwam ik XaZzazum(Mart) tegen waarmee ik een gesprek had in-game.
Hij zei tijdens dat gesprek dat hij mogelijk een baantje voor me had.

Waarop ik op 24 Mei 2016 definitief aangenomen was bij HTC.
Zoals vele op dat moment, had ook ik toen geen idee wat HTC was.
Na een tijdje kreeg ik steeds meer verstand van de functie.
In totaal heb ik Ong. meer dan 1,5 Jaar bij HTC Gezeten.
Naast HTC heb ik ook andere Functies gehad als Stafflid op DDG.

Resource Pack

Tussendoor heb ik ook een klein beetje geholpen aan verschillende Resource Packs op DDG.
Ben begonnen bij de MT-RP om te helpen met 3D models maken, waarbij ik later de MT-RP heb opgegeven om me meer te kunnen focussen op de Citycraft RP omdat het naar mijn mening leuker was/is.
Heb natuurlijk tussendoor ook nog een klein beetje geholpen met nog een paar andere RP's op DDG.



Natuurlijk Mocht je vragen over mij hebben, kan je het altijd aan me vragen.
Je merkt vanzelf wel of ik antwoord erop wil/ga geven :p

- Ryan/Nightcling
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top