Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten idee om scammers tegen te gaan: scammer jagers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alexvz

DDG Lid
alexvz
alexvz
None
mijn idee is om een club of verenging te starten om scammers tegen te gaan.
de titel is scammer jagers, hierbij moet je denken aan de al bestaande pedo jagers.
dit kan je natuurlijk zelf al opzetten maar het zou leuker zijn met de volgende dingen:
* prefix voor pedo jagers
* mijn andere idee die ik ook op het forum heb geplaatst: de verborgen camera
* ook zou het iets fijner zijn om een staff lid/ politie agent te hebben die we altijd aan kunnen spreken en die alles regelt. dit is wat makkelijker dan elke keer een andere politie agent aan te spreken en het verhaal uit te leggen.

voor vragen kan je altijd een dm sturen naar alexvz#0431
 

NickHeesje

DDG Held
NickHeesje
NickHeesje
None
Tegen het scammen is de Safetrade, ook is het low level scammen niet toegestaan en daar staat een ban op.
Maar wat is nou precies de meerwaarde van je idee? Ik denk namelijk niet echt dat dit daadwerkelijk effect gaat hebben, en anders op de kleine schaal.
 

Heralion

DDG Superheld
Heralion
Heralion
None
Ik vind dat er natuurjagers moeten komen! Iedereen die iets dropt op de grond, vervuilt nu eenmaal het minetopia mileu en klimaat, dit kan niet! Laten we dit bestrijden door al deze misdadigers, gangsters en moordenaars van het milieu van de wereld te helpen. Dit kan mbv prefix, een plantenvermomming, draagbare prullenbak en handschoenen!

Voor vragen kan je altijd terecht op DeKlimaatRedder#0001
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top