Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hoi ik ben JelmervB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jelmervb2000

DDG Held
hoi ik ben jelmer, ik doe graag minecraft in het dagelijks leven want het is erg ontspannend, dat doe ik graag op de ddg server. Ik vind de survival server het leukst van de ddg server, want het is erg gezellig altijd en het is leuk om elkaar te helpen. Verder doe ik aan rolstoelbasketbal, misschien denken jullie van rolstoelbasketbal? Waarom doe je niet normaal basketbal? Nou ik ben geboren met 2 benen alleen mijn rechterbeen was misvormd. Het had maar drie tenen en geen kuitbeen (het achterste bot van je onderbeen je voorste bot heet het scheenbeen). Toen ik wat begon te groeien en groter werd (toen ik 3 jaar was) hadden ze besloten dat ze mijn voet eraf zouden halen. Dat deden ze want mijn rechtervoet liep erg achter in de groei vergeleken met mijn linkervoet. Sinds mijn derde loop ik nu gewoon met een voetprothese rond, ik kan der alles mee, voetbal, trampolinespringen, sprinten, fietsten, enz. Ik heb ook aan voetbal gedaan alleen toen ik in de D's kwam gingen we op groot veld spelen. Het ging steeds minder goed met mijn been het niveau werd te hoog. Ik wou niet stoppen met sporten ik zocht een andere sport.... Dat werd rolstoelbasketbal ik bleek er nog goed in te zijn ook. Ik was heel snel in de rolstoel want ik heb erg vaak in een rolstoel gezeten vanwege operaties aan mijn been. Ik zit nu bij het nationaal team rolstoelbasketbal, verder speel ik eerste en tweede divisie rolstoelbasketbal. Dus je leest het al speel op hoog niveau. Ik vertel dit verhaal omdat ik mensen wil vertellen dat sporten belangrijk is voor je ookal heb je een beperking. Sport veranderd je karakter het is gezond. :)
 

knagieknagger

DDG UltraLegende
Knagie
Knagie
None
Welkom Jelmer :)

Lang maar goed verhaal, lijkt mij best lastig om rond te rijden in een rolstoel en een bal tussen je bennen te klemmen :) (heb op school ook rolstoel basketbal gehad om te leren hoe lastig het is :D)
Gaat het er dan ook ruig aan toe (denk aan beuken etc.) of is het meer een rustige sport zo in het serieuze spel (wij gingen nmlk alleen maar rammen tegen elkaar in de rolstoel en door de school crossen :p)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top