Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hey, Stolkie hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stolkie

DDG Held
Hey allemaal,
na een lange tijd een aantal mensen van TeamDDG gevolgt te hebben op Youtube dacht ik dat het maar eens tijd werd om mezelf eens voor te stellen!

Over mij: Ik ben Bastian Stolk, 17 jaar oud, bla bla bla bla, niks bijzonders te melden eigenlijk
Over mijn hobby's: Ik heb genoeg hobby's maar mijn main is toch wel gamen, wat een verassing!
Daarbij webdesign ik erg veel, dus mijn dag is Eat, Sleep, PC, Repeat!

Er staat in je handtekening dat je assistent-manager bent bij eSports-organisatie Mouse Control, wat doe je daar dan precies?
Ik ben deels verantwoordelijk voor de League of Legends-divisie van Mouse Control welke op moment van schrijven met het selectie-team nummer 13 staat in Challenger, mocht je dat iets zeggen; vragen hierover? voeg me maar toe in LoL- mCon Stolkie.

Nog een klein weetje, en dan denk ik dat ik wel genoeg heb verteld of niet soms?
Ik volg geen school meer, ik heb Havo 3 gehaald en toen was ik het zat, ben mijn webdevelopment-certificaten gaan halen(wat appeltje eitje was btw.)
En ben daarna mijn eigen bedrijf begonnen, dit resulteerde in dat ik jongste ondernemer van Nederland ben geweest. Inmiddels heb ik dit allemaal weer stop gezet(we zijn ook alweer 2,5jaar verder) en ben ik me puur gaan focussen op de gaming-wereld, met natuurlijk wel een beetje van mijn kennis in acht nemend (praktisch gezien houdt dit in dat ik gewoon nog steeds websites bouw, maar dan meer game geörienteerd)

Nou dat was het wel weer,
Ik spreek jullie snel!

Bastian Stolk,
Skype: bastian.stolk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top