Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Haaj ik ben Loodyx

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loodyx

Ex-Staff
Loodyx
Loodyx
None
Hoi ik ben Loodyx aka Lode
13 jaartjes oud maar over minder dan 2 weken alweer 14 :)
En misschien denk je nu waarom dan die 2? Omdat ik het WW van mijn 1e kwijt was en aanvragen bugged bij mij :S
Nou ik vind de DDG server mijn favoriete server, ik speel kd2 eredon maar zal binnen een paar dagen naar dok toe gaan.
Ik hou gewoon van. DDG in het algemeen <3
Mijn hobby's zijn voetbal gaming en tv kijken
Ik hoop veel plezier te maken op het forum met jullie guys!
En ik hou van smileys <3 :) :D
Groetjes Loodyx aka Lode


Sent from my iPad using Tapatalk
 

Loodyx

Ex-Staff
Loodyx
Loodyx
None
Ik speel MC en LoL en ik heb 1 hamster van 4 weken oud en een kat van 5 jaartjes


Sent from my iPad using Tapatalk
 

Loodyx

Ex-Staff
Loodyx
Loodyx
None
Ik ken al een paar dingen van het forum maar iemands tekst overnemen niet xD ik ben zoo noob, kan iemand me uitleggen of een linkje sturen van een guide? <3
Groetjes Loodyx
 

knagieknagger

DDG UltraLegende
Knagie
Knagie
None
Ik ken al een paar dingen van het forum maar iemands tekst overnemen niet xD ik ben zoo noob, kan iemand me uitleggen of een linkje sturen van een guide? <3
Groetjes Loodyx
Op Tapatalk is het makkelijk: gewoon op het bericht klikken en dan op het tekstwolkje klikken.
Op het echte forum is het ook niet moeilijk: rechts onder aan (zo uit mijn hoofd) staat 'reageren' als je daarop klikt wordt dat bericht toegevoegd aan je post op de plek waar je op dat moment staat met je cursor :)

send from my Istone

Edit:
Het was onderaan :p
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top