Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Discord idee

TimmieGamer_

DDG Superheld
TimmieGamer_
TimmieGamer_
None
Ik heb de laatste tijd gezien dat de discord van DDG exponentieel in kanalen groeit op het moment. (de lijst is pas echt lang als er een mt call is.) Daardoor word het soms wat onoverzichtelijk.
Dus missschien is het een idee om de roles @planetcraft & @minetopia etc. Toe te wijzen aan de kanalen. Dit zodat je deze pas ziet als je de role hebt. Zo hou je de dc overzichtelijk en kom je niet langs alle kanalen die je niet leest. (Dit kan je ook per categorie instellen. Is makkelijker)
Om het ook voor de nieuwe leden makkelijk te maken maak je een uitnodigings link in het role assingment kanaal.
Om te voorkomen dat anderen in de algemene kanalen alles over elke gamemode door elkaar gaan halen zet je bij die kanalen alle roles er in. dit zodat je dit pas kan zien als je één van de roles hebt. en zo heb je ook een beetje spammer/ bot bescherming.

Ik hoor graag jullie reacties.
 
Laatst bewerkt:

*Lisa*| Zinvol

Legend
DDGGod
Zinvol
Zinvol
Obsidian Gold
Hey,
Hoe wil je dat doen voor mensen die dan amper MT spelen maar die channels ook wel wil zien?

Daarbij om voor jezelf de DC overzichtelijk te houden kan je categorieen minimaliseren waardoor je die channel ook niet ziet..

De algemene kanalen zijn juist ingericht op dingen van de DDG Server en de ene keer is het Planetcraft en de andere keer Minetopia..

Ik speel niet heel veel Minetopia maar vind het zelf wel leuk om die channels te zien/lezen.. als ik daarvoor de @ minetopia moet hebben dan krijg ik een tagg waar ik zelf ook niet op zit te wachten..
 

TimmieGamer_

DDG Superheld
TimmieGamer_
TimmieGamer_
None
Hey,
Hoe wil je dat doen voor mensen die dan amper MT spelen maar die channels ook wel wil zien?

Daarbij om voor jezelf de DC overzichtelijk te houden kan je categorieen minimaliseren waardoor je die channel ook niet ziet..

De algemene kanalen zijn juist ingericht op dingen van de DDG Server en de ene keer is het Planetcraft en de andere keer Minetopia..

Ik speel niet heel veel Minetopia maar vind het zelf wel leuk om die channels te zien/lezen.. als ik daarvoor de @ minetopia moet hebben dan krijg ik een tagg waar ik zelf ook niet op zit te wachten..
Als je op je telefoon zit op dc en er zitten mensen in een mt call dan heb je een hele waslijst aan spelers die in de call zitten en dat kan je niet minimaliseren. dus mocht je dan op zoek zijn naar andere categorieën als classic en Planetcraft dan moet je eerst langs al deze mensen scrollen.

Hoe wil je dat doen voor mensen die amper MT spelen maar die channels ook wel willen zien?
Dan kan je eventueel toch ook een role aanmaken via waar je alle kanalen kan zien. Dan krijg je geen tag maar kan je het wel lezen. Dan hebben de genen die het ook niet lezen het ook niet in beeld. (Dit is met name handig voor op je telefoon.)
 
Laatst bewerkt:

Bloemenpot

DDG Superheld
Bloemenpot
Bloemenpot
None
Als je op je telefoon zit op dc en er zitten mensen in een mt call dan heb je een hele waslijst aan spelers die in de call zitten en dat kan je niet minimaliseren. dus mocht je dan op zoek zijn naar andere categorieën als classic en Planetcraft dan moet je eerst langs al deze mensen scrollen.
Als je op telefoon zit kan je alsnog gewoon de categorie minimaliseren. gewoon op de naam van de categorie klikken :D
 
Top