Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

DusDavidGames

W
Weevo
En als ik echt aan het hacken was werd ik wel gekickt door jullie goede anti hack toch?
Jurgen
Jurgen
Chat logs is geen bewijs dat je niet hackt
W
Weevo
Mijn version en mod folder en mc folder met alle tijden erbij?
W
Weevo
En als tegen mij word gezegt post je logs op TS3 door een supporter dan doe ik dat toch
Jurgen
Jurgen
Nope, die had je eruit kunnen halen. Enige manier is een video tijdens je ban
W
Weevo
Kijk dan naar "Gewijzigd Op" en ik heb de logs van toen ik opstartte nog..
W
Weevo
De meest onlangste geopende versie in de screenshot is 1.8 forge zoals ik al liet zien anders had ik mijn pc 3 dagen lang aan moeten hebben om vervolgens met hacks te spelen en ik heb ook gewoon de logs van toen de client opstarte met exacte tijd
Jurgen
Jurgen
Tja, maar wat kan ik daar dan mee?
W
Weevo
Jij hebt mijn appeal afgewezen, mischien iemand die uberhaupt weet wat hacks zijn er naar laten kijken ipv 2 staff leden die mij niet mogen?
Jurgen
Jurgen
Ten eerste, ik heb genoeg verstand van hacks om dit te doen. Ik ben alleen afhankelijk van andere staffleden aangezien ik niet kan zien of dit waar is. Maar aangezien je door 2 mensen bent gespect moet het wel zo zijn, anders hadden ze je niet verbannen.
W
Weevo
Op de screenshots zie je dat ik mijn mod folder weken/maanden niet heb aangeraakt en er staat alleen Optifine in, ik heb de logs van toen de version opstartte ruim voor de ban en die kan ik gewoon sturen ook zijn mijn versions niet aangepast als dat al niet genoeg is dan vraag ik me af waarom er appeals bestaan?
W
Weevo
Stefan mag mij gewoon niet hij heeft me al eerder gebant en bant vaker mensen vals voor hacks
Jurgen
Jurgen
Ik ga ff overleggen wat ik hier nou mee moet.....
W
Weevo
Dus?
Top