Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hey jij daar! ik ben Alex

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alex1000Gamer

VIP
Alex1000gamer
Alex1000gamer
Quartz
Hallo mensen van het DDG Forum,

ik ben Alex1000gamer en speel al TIJDEN (ong 2 jaar) op de DusDavidGames Server, ik heb ooit al wel zo'n post gemaakt ( https://forum.dusdavidgames.nl/threads/hoi-ik-ben-alex.10963/ ) maar ik dacht, er moet een nieuwe komen, er is zoveel veranderd.. dus dat kan dan ook wel :p

Wie ben ik nou?
Mijn naam : Alex
Mijn leeftijd : 17 Jaar :)
Opleiding : MBO Logistiek Supervisor te Hoogeveen. deze opleiding volg ik op het Alfa College te Hoogeveen, het is een 3jarige opleiding op Niveau 4! en een hele leuke opleiding (4x op rij de beste Logistiek opleiding van Nederland)

Wat doe ik allemaal op DDGS?
nou dat lijk voor mij vrij simpel, ik ben 1 grote DERP, ik derp overal waar ik me niet verveel :)
Ik speel veel op de Survival wereld van DDG, hier ben ik atm Speler maar ja, ik verveelde me.. dus ik derpte er niet :p maar ik speel sinds een week of 2 weer meer Survival, hier heb ik mijn eigendorp DerpCity! de naam spreekt voorzich.
Ook speel ik MineTopia, dit doe ik omdat het me leuk leek sinds het begin, echter heb ik nooit een Invite kunnen winnen toen het nog kon :/ maar ik speel sinds de launch van Public MineTopia.

Ook ben ik totaal ANTI Hackers, deze report ik op dit forum met natuurlijk een YT link.. maar ik mag geen reclame maken dus doen we dat niet :)

HUH waarom heb jij dat Ex-Staff rankieee?
nouja, dat spreek voorzich! ik was sinds 10 januari 2016 tot 2 Juni 2016 een staff lid van deze geweldige server :) maarja, dan vraag men zich altijd af WAAROM ben je dan weg? nou ik ben gekicked uit het team! het was een geweldige tijd bij dit Staff team, waar ik 5 maanden mocht proberen me te bewijzen!

Wat zijn mijn andere Hobbies of Games die ik speel?
ik heb inderdaad nog wel een aantal Hobbies die ik wel doe, daar onder vallen
- Vissen
- Voetballen
De andere Games die ik Naast Minecraft speel zijn :
- War Thunder
- Euro Truck Simulator 2
er zijn nog wel meer games, maar deze doe ik het meest :)

Sociaal media puntjes
- Twitter https://twitter.com/Alex1000Gaming

Ik hoop hierbij jullie genoeg hebben ingelicht over mijn diensten op DDGS die ik heb gehad, en ook hoop ik dat we nog een gezellige tijd door kunnen brengen!

ik zie jullie wel weer onder andere Posten of op de Server!

Mvg,
Alex1000gamer

Shoutout naar
- MineJulia --> DERP
- Chickenpowerrr --> Mark is aardig :)
- BeerCo --> Voor me kans in het Staff Team :)
- ThE_WiZ76 --> Roland is altijd al een held geweest!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top