Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Xhatios

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xhatios

VIP
Xhatios
Xhatios
None
Hallo iedereen!

Ik speelde al een tijdje MineTopia, dat deed ik onder de naam: Kevintjuuh99. Misschien heb je me wel eens zien rondlopen. Sinds vandaag loop ik rond met m'n nieuwe gamertag. Namelijk Xhatios.
Als je me eens ziet lopen, spreek me gerust aan! Ik heb altijd wel zin in een gesprekje.

Nu wat meer over mezelf.
Mijn naam is Kevin, ik ben 17 jaar oud en ik woon iets boven Zwolle, namelijk in Hasselt. Ik ben een fanatiek gamer en heb tot afgelopen seizoen 5 jaar lang gevoetbald. Daarvoor zat ik nog op tennis en zwemmen. Erg sportief dus!
Ik hou er van om gezellig een praatje te maken met mensen.

Ik heb dit jaar mijn diploma gehaald op Mavo niveau (Theoretische Leerweg). Na de vakantie ben ik als student 'Manager Transport en Logistiek' op het Deltion College in Zwolle. Deze opleiding duurt 4 jaar en is een niveau 4 BOL opleiding.

Als jullie een gezellig gesprekje willen of jullie willen jullie problemen vertellen. Je kan me altijd aanspreken. Stuur een prive berichtje op Teamspeak (Xhatios | Kevinn | mgr RedBier) of stuur me een privebericht :)

Ik hoop dat jullie zo wat meer over me te weten zijn gekomen. Bij deze stuur ik ook nog gezellig een foto erbij.

Veel speelplezier nog en ik hoop dat ik jullie eens spreek!

Groetjes,
Kevinn
Xhatior
Manager RedBier

Dit ben ik!

bc6116be30a6b301f9f65aacdd09702f.jpg


Verstuurd vanaf mijn Lenovo A6020a40 met Tapatalk
 

Alex1000Gamer

VIP
Alex1000gamer
Alex1000gamer
Quartz
Welkom! Leuk dat je transport & Logistiek doet! Doe ik ook, alleen dan in Hoogeveen :)
Ik doe dan Logistiek Supervisor, ik weet niet het verschil.. <-- 3jaar niv 4 en ga et 2de jaar in :)
Toch leuk om te zien dat andere mensen ook het leuke vak Logistiek kiezen!
 

Xhatios

VIP
Xhatios
Xhatios
None
Welkom! Leuk dat je transport & Logistiek doet! Doe ik ook, alleen dan in Hoogeveen :)
Ik doe dan Logistiek Supervisor, ik weet niet het verschil.. <-- 3jaar niv 4 en ga et 2de jaar in :)
Toch leuk om te zien dat andere mensen ook het leuke vak Logistiek kiezen!
Ik doe het meer voor een eigen transport bedrijf. Maar tof dat iemand anders ook dezelfde interesses heeft!

Verstuurd vanaf mijn Lenovo A6020a40 met Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top