Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Wie is SmikkelBakkie nou eigenlijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SmikkelBakkie

Ex-Staff
Smikkelbakkie
Smikkelbakkie
None
Oioi! :smikkel:

Na al enige tijd actief te zijn binnen DDG (en het forum), leek het mij toch een keer tijd om mijzelf voor te stellen.

Naam: Rutger

MC Naam:
Smikkelbakkie

Functies:
Project Leider (Lobby) & Minetopia Staff

Oude Functies:
Forum Moderator & Minenation Staff

Wat doe ik naast DDG:
Na 2 jaar gestopt te zijn met school ga ik eind Augustus weer beginnen met een studie, dit zal ICT zijn. De afgelopen tijd ben ik aan het werk geweest bij onder anderen een fotospeciaalzaak als operator en ben ik huidig werkzaam bij een recreatiepark. De overig tijd spendeer ik voornamelijk aan gamen en het knutselen/ onderhouden van mij derbi cross-brommer.

Waar komt de naam SMIKKELBAKKIE nou vandaan?
Goeie vraag! Nee, het komt niet van Fifalosophy (Ik speel geen FIFA), ik speelde een game en zag een Smikkelbakje voorbij komen. Om het toch een beetje eigen/ origineel te maken heb ik er Smikkelbakkie van gemaakt. Heb er nooit over na gedacht om mijn naam te veranderen, en ga het zeker ook niet doen! :D

Sommigen zouden mij misschien al wel kennen, maar voor de gene die niet wisten wie ik ben of wat ik deed weten jullie het nu hopelijk wel.
Mocht je nog vragen hebben, of heb je zin in een goede babbel kan je mij altijd berichten of aanspreken op teamspeak. :)

Met vriendelijke groet,

Smikkelbakkie
 

WikkieDDG

DDG Superheld
WikkieDDG
WikkieDDG
Fan
Heyy Rutger!! Ik ken je natuurlijk al heel lang (geen idee of jij mij xD) maar welkom op het forum! [emoji14]

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top