Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben er al een tijdje maar toch stel ik me voor!

Hallo allemaal,
Ik ben Robin voor sommigen ook wel bekend als Agrhendaer ik speel atm KD2 en later waarschijnlijk KDF ik ben vooral een groot fan van roleplayen! Ik schrijf dus ook verhalen. Ik ben actief op het forum en via hier (bijna) altijd te bereiken! Hier nog een verhaal van me :D

Qwixsion gaat zitten. Opeens gaat de deur open. Agrhendaer komt hijgend binnen. "Qwixsion... Het duister het is terug sterker dan ooit!". Qwixsion zegt. "T... Terug wat bedoel je!?.. "Alle vingers zijn dood Qwixsion DOOD!" We hebben geen Goden meer Triton is nergens te bekennen! Het duister gaat heersen Heer we moeten er iets aan doen" Waarop Qwixsion zegt "Ga zitten en vertel rustig je verhaal" Na heel wat praten en drinken Verder nemen ze een besluit. "Kom Heer Agrhendaer laten we dit aan mijn Koning Arrownz melden" Is goed Heer laten we dat doen." Samen lopen ze vanuit het huisje naar het grote kasteel van de machtige Koning Arrownz. "Gegroet Koning!" Beide heren maken een buiging. "Ik kom U hier iets belangrijks melden samen met deze Elf hier" "Uhum ik ben een Licht om precies te zijn" " Ja ja dat bedoel ik." Maar Heer Arrownz? Het duister begint op te komen! Alle vingers zijn dood en Triton is nergens te bekennen!" Koning Arrownz zegt.. "Hmm, dat klinkt niet goed daar moeten we iets aan gaan doen.. We moeten alle Licht Kingdoms NU waarschuwen..

2 dagen later vertrekken Qwixsion en Agrhendaer te paard richting Hyvar.

Eenmaal in Hyria aangekomen zien ze een Mantel. "Gegroet!" We moeten nodig U en Uw adel spreken!.." "Het licht is in gevaar!" Na een lange tijd dingen te hebben besproken komen ze gezamenlijk tot een besluit. "Laten we onze legers in staat van paraatheid brengen dat betekend oefenen en opperst fit blijven! Stel dat dat vieze duister komt.. dan kunnen wij ons samenvoegen tot een grote macht!" Eenmaal terug naar huis bedenkt Agrhendaer zich iets. "Wat als we nu een wachten op nieuwe goden.. We kunnen altijd vluchten voor het Duister.. die zandratten afslaan gaat me nog goed af maar Empire?.." Daar heb je wel een punt ja.." We zien wel laten we eerst maar ons goed verdiepen in boeken" Eenmaal in Trintium aangekomen gaan ze naar de bibliotheek.. "Agrhendaer kijk! Hier staat iets over empire!" -leest over de bladzijde heen- Ik zie dat ze een magische staf hebben! Met verschillende krachten.. Dat wordt nog lastig laten we eens gaan vergaderen met alle Ordes.. Lichten mantels en Wilgen!

Een week later komen ze bij elkaar ze praten over wat ze willen bereiken en besluiten te gaan vragen wat de "duistere Kingdoms van de nieuwe empire vinden.. Samen gaan ze langs vriend en vijand en realiseren zich dat ook zij stuk zijn van de dood van hun goden. Ineens komt Agrhendaer met een plan "Laten we onze Koningen samen laten komen op het welbekende FreeHaven. Er ligt daar een Groot schip daar kunnen wij en zij in rust vergaderen." In deze tijden heb je elkaar nodig vriend of vijand..

Eenmaal tijdens de grote vergadering breekt een lichte ruzie uit. Eredon krijgt ruzie met Adamantium de Lichten grijpen in! "Koning!" Roepen ze denk nu eens na! We kunnen ze blijven uitmoorden maar U moet ons beloven als die vieze Empire komt moeten we allen samenwerken!..

Een weekje later besluiten Agrhendaer en zijn maat Qwixsion maar eens bij het empire eiland langs te varen eenmaal daar aangekomen voelt de Heer Qwixsion iets zeer vreemds.. "Huh? Ik voel me slap worden mijn kracht verdwijnt.." Hij wil vluchten maar vaart door de verwarring recht op het eiland af! Ineens valt hij gewond neer Agrhendaer denkt na.. "Wat moet ik nu doen.. Ach, die Qwixsion denkt laat ik lekker op de zeebodem gaan liggen.. " Agrhendaer spant al zijn kracht bij een en zwemt naar Qwixsion hij haalt hem uit het water en legt hem op zijn boot. Ze vluchten naar Hyvar eenmaal daar aangekomen vraag Agrhendaer om een paard "Heren Tyrianen deze man is zwaar verwond door het duister kan ik een sterk ros lenen?" Hij krijgt zijn paard en rijd zo snel mogelijk naar Trintium centralis "Ah. De rookpluimen van een stad we zijn er bijna.." Ineens wordt Qwixsion half wakker maar valt direct weer in slaap. Eenmaal in Trintium rijd hij zo hard als hij kan naar het Hospitaal.. Als hij daar aankomt zegt hij "Deze man is zwaargewond en ligt in Coma haal hem er uit! Ik ga Uw koning waarschuwen!.." -klopt op de deur- Kom binnen! -stapt binnen- Gegroet Arrownz.. -buigt- U.. Uw wilg is zwaargewond Door de krachten van het duister! Waarschuw al Uw mannen!..

3 weken later ontwaakt Qwixsion uit zijn slaap.. Hij trained 5 weken en is dan weer op krachten.. Agrhendaer besluit om een maandje rust te nemen.. Ineens duikt er een vrouw op genaamt Sanne_Goo ze gaan samenwonen in een kasteel diep in het zuiden ze hebben nergens last van en leven een gezellig leuk leven samen als vriend en vriendin.. Maar in de loop der jaren word Agrhendaer helemaal gek hij verdiept zich helemaal in zijn boeken de enige die hem nog kan redden is Sanne_Goo.. Ze verteld hem te gaan praten Hoe het nu met Qwixsion gaat. Ze gaan samen Tilifia in daar spreken ze Qwixsion hij is ook niets verder gekomen.. Ze keren terug naar hun Huis.. Op een dag zegt Sanne_Goo "Ik vecht mee! Ik vecht nee tegen het duister! " Sanne_Goo en Agrhendaer leven nog een paar maanden gelukkig verder tot dat... Op een dag ziet hij een schip varen en denkt... "Hmmm, Misschien kan ik een vloot naar Empire eiland sturen! 3 schepen moeten voldoen!" Hij ziet de schepen uit de havens vertrekken. 2 weken later komt het slechte nieuws binnen de schepen zijn vergaan op magische wijze 1 iemand heeft het overleeft maar die is compleet van stuur er is niets uit hem te halen... Na het lang jij elkaar sprokkelen van moet besluit hij zelf met zijn schip te vertrekken.. "De natte Bever heet mijn schip Vrouwe" Sanne_Goo gaat met hem mee ze zijn inmiddels dikke vrienden en steunen elkaar Door dik en dun.. Eenmaal bij het eiland aangekomen laat hij een schuit zakken en stopt er een varken en een kip in. Hij duwt het schuitje naar het eiland en ziet tot zijn verbazing dat de kip en het varken ineens sterven. -denkt- Wat heeft die Qwixsion een geluk gehad zeg.. Dan plots vliegt het schuitje in Brand.. Hij ziet een vage schim op het eiland "Mannen laat de zeilen wind vangen we kiezen het ruime sop! Hij snelt terug naar Tridolas om het nieuws te vertellen.. Hij meert zijn schip aan in de haven en holt naar het Kasteel.. "Koning! roept hij..
U wilt niet weten wat ik heb meegemaakt ze gaan zitten en praten Door en Door maar wat daarna gebeurd weet niemand..

Ajuus!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top