Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Lagg om de zoveel seconden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Semkee

DDG Lid
Semkee
Semkee
None
Hey, hoi

Ik heb een vraagje!
Als ik Minetopia Classic speel heb ik om de zoveel seconden steeds lagg. Zowel met labymod en losse Optifine. Als ik dat niet heb dan laggt het niet, maar dan zie je ook geen auto's etc meer.
-
Weet iemand hoe ik dit oplos?
-
Groetjes!
 

ThE_WiZ76

Admin
Sr. Admin
Sr. TECH
ThE_WiZ76
ThE_WiZ76
Sr. Admin
Hi!
Lag is met 1 g, maar dat is een detail :p
Heb je al eens getest of je dat niet hebt als je de texturepack uit hebt? Dat maakt het wat makkelijker om te kijken waar het vandaan komt. Je kunt uitzetten dat de texture pack mee komt als je inlogt door in het multiplayer menu de server te bewerken en dan de server resource packs op disabled te zetten. Laat maar even weten wat het resultaat is.
 

Semkee

DDG Lid
Semkee
Semkee
None
Hey!

Ik heb het opgelost! Iemand heeft mij geholpen. Ik moest iets aanpassen bij de launcher en dan iets van 3 naar 6 zetten. Ik weet niet precies wat het was maar werkten wel!
Hi!
Lag is met 1 g, maar dat is een detail :p
Heb je al eens getest of je dat niet hebt als je de texturepack uit hebt? Dat maakt het wat makkelijker om te kijken waar het vandaan komt. Je kunt uitzetten dat de texture pack mee komt als je inlogt door in het multiplayer menu de server te bewerken en dan de server resource packs op disabled te zetten. Laat maar even weten wat het resultaat is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top