Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Ik ben Fabian denk ik?

Status
Niet open voor verdere reacties.

withknife1998

DDG Held
Hi ben nieuw op het ddg forum. Was nooit zo'n fan van de server. Niet qua minigames enzo maar qua hoe je met elkaar kon communiceren. Maar nu ik dit zag! Ik had het nooit verwacht en weet zeker dat dit de server zal helpen. Nu gewoon even over mij :p ik ben gewoon een gamende jongen die graag Minecraft speelt maar ook andere games! zoals LoL , COD , GTA , FIFA en nog veel meer! Ik speel voornamelijk op de pc maar soms ook wel eens FIFA 14 op pc en gta IV enzo. En natuurlijk MC! hopelijk weet je genoeg over mij XD.
Doei doei!
 

Mnr_Apsieflapsie

DDG SuperLegende
Welkom Fabian

Hope you enjoy like me ;)
ik dacht precies hetzelfde over t forum en de manier van communicatie want volgens mij word er hier veel meer naar de spelers ge luisterd dan in de lobby ;)
 

Jovial

DDG Superheld
JovialCloth
JovialCloth
None
Hey Fabian

Hoop dat je leuke tijd tegemoet gaat hier op het forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top