Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hoi, Ik ben Luc!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luclcg

DDG Superheld
Hallo,

Ik ben Luc, Ik volg momenteel een ICT-opleiding, ik ben al vanaf jong veel met computers bezig geweest. En heb ik laatst me eigen game-pc in elkaar geprutst. Ik volg DDG eigenlijk al een hele tijd, en vind het altijd nog wel leuk om eens HungerGames te zien, en Leer Met Pieter, toffe serie. :)

Ik speel vooral Civilization V (Na de serie te hebben gekeken van Lars/Vakonov), Minecraft, League Of Legends, GTAIV (Slechtste pc spel óóit). Verder beetje strategie spellen.

Ik doe tegenwoordig veel videoediting, ik maak video's voor eigen gebruik, en edit ik een beetje..
Vaak hoor je YouTubers erg veel klagen over dat editing niets aan is, ik kan me er totaal niet in vinden! Ik kan gerust 5 uurtjes zitten, en leuke video's maken.

Vragen over mij, vraag ze gewoon :)
 

knagieknagger

DDG UltraLegende
Knagie
Knagie
None
Welkom op de DDG forums Luc :p

Welke opleiding van ICT doe je dan? (niveau ?)
Waarom zeg je geprutst? :) want dat moet voor een ICTer toch geen probleem zijn :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top