Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hoi Ik ben Job

Status
Niet open voor verdere reacties.

CaptainNLGamer

DDG Held
Hoi DDG'ers,

Mijn naam is Job en ik ben nieuw bij het DDG forum.


Iets over mezelf.
Ik kijk best veel filmpjes op YT ook van DDG natuurlijk.
Ook maak ik mijn eigen games in javascript en C#.
Ik speel natuurlijk minecraft.

Waarom ben ik (zo) laat op het DDG forum.
Ik ben zo laat omdat ik zelf bezig ben met een groot game project en bijna niks deed op internet maar nu dus wel en ik dacht laat ik naar het DDG forum gaan!
 

Saeyer

DDG Legende
Ik maak voor al 3D games en oja JavaScript is wel voor games want ik ben op het moment bezig met een game in JavaScript.

Waarom zou je een game maken met JavaScript. Als het een kleine game is voor een website dan begrijp ik het, maar als je een grote game wilt maken gebruik je andere programmeertalen zoals; C, C++, Java etc.
 

CaptainNLGamer

DDG Held
Waarom zou je een game maken met JavaScript. Als het een kleine game is voor een website dan begrijp ik het, maar als je een grote game wilt maken gebruik je andere programmeertalen zoals; C, C++, Java etc.
Dat weet ik maar dit is pas mijn eerste survival game dus gebruikte ik een tutorial en die werd volledig gedaan in JS dus ja
 

knagieknagger

DDG UltraLegende
Knagie
Knagie
None
Welkom Job,

Veel plezier hier (zoals andere al zeiden)

En succes met je project, kun je het hier ook plaatsen als het af is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top