Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hoi, ik ben Fatih!

Status
Niet open voor verdere reacties.

FatihSevinc

DDG Held
Heeey DDG!

Ik ben Fatih en ik ben 15 jaar. Ik doe economie derdejaars en ik hou ervan om video's te maken en te editten.
Mijn droom is (op minecraft basis) ook is met David of andere een video op te nemen! Hoezo? Omdat het me is leuk lijkt om met grote youtubers te spelen, en ook om te leren hoe het is.

Vele van ons zeuren vaak om ook echt in CommunityCraft enzo te komen. Het is ook een hele leuke ervaring met bekende Youtubers te spelen, jammer dat ik en sommige geen kans maken.. Want ik weet dat jullie aardige mensen zijn. Mensen die vaak negatief praten over Lars, David of Pieter etc. vind ik best jammer. Maarja kritiek hoort er eenmaal bij!
Ik hoop echt ooit dat ik in contact kom met David ofzo.

Ik heb ook mijn eigen Youtube Kanaal. Ik ga niet zeggen dat jullie verplicht zijn om te kijken. Maar zoek is op, op google: ThaleGames!
Dat is mijn kanaal
Hopelijk zie ik jullie op de DDG Server :)
Greeetzzz,

FatihSevinc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top