Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hallo, Pepijn hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepijn

DDG Held
Hey hallo Dusdavid(game) fans,

Ik zal mezelf, aangezien elk ander dat ook doet maar eens voorstellen.
Ik ben Pepijn, 15 jaar en ik woon in Limburg, Venlo.
Ik zit zelf op Hockey en dit doe ik met alle plezier, op dit moment zit ik in de B1 en staan we tweede. Veel van mijn vrienden heb ik via het Hockey leren kennen.
Maar voordat ik op Hockey ging heb ik nog gejodoed(?), getenissed en twee trainingen meegedaan met voetbal.
Voor de rest fiets ik elke dag naar school toe, waar ik op 3 Havo zit, wat mij 15 à 30 minuten kost om te overbruggen.

Voor de verderest game ik natuurlijk ook, ik speel voornamelijk FiFa 14 op mijn Playstation of ik record Minecraft voor mijn eigen kanaal
AbnormaalGameKanaal (Mocht ik mijn kanaal niet mogen promoten kan dit weggehaald worden, mijn excuses in dat geval.)

Ik ben hier ongeveer een jaar geleden mee begonnen en heb precies één jaar later een livestream gehouden voor de 500 subs en het eenjarige bestaan. Deze livestream hebben we toen o.a. Met Vincent van Davincstyle gedaan en met Gewoonachterlijk.

Dat vind ik ook een van de leukste dingen aan het doen van YouTube en gamen in het algemeen, dat je nieuwe mensen leert kennen.
Die niet alleen bij jou in het dorp, op school of in je stad wonen.

Zelf kijk ik DusDavidGames al vanaf het vroege begin, want daarvoor keek ik altijd naar Dusdavid (wat ik ook als verificatie had ingevuld samen met DDG maar niet goedgekeurd werd ;p)
Toen "stapte" iedereen over op een gamekanaal en dat kijk ik op de dag van vandaag nog met héél veel plezier. (Je bent me voorbeeld David *fanboyigheidomg*.

Ik denk dat ik zo'n beetje alles wel heb verteld;
Favoriete eten; Pizza, Shoarma (met héél veel knoflooksaus), Patat (hier friet genoemd) en natuurlijk de uienbagel.

Ik hoop op een leuke tijd hier net als jullie :)

-Pepijn met mobiel (sorry voor eventuele spelvouten)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top