Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Gebouw DT.

Status
Niet open voor verdere reacties.

OwliFant_

DDG Kenner
Hallow,
Ik heb even wat meningen nodig, ik wil namelijk graag bouwer worden op MineTopia (DownTown). En Joep (bouwleider DT) had me aangesproken op creative ergens laat in de avond en hij zei: al maak je een leuk gebouw met de DownTown stijl en laat je het mij zien, kan ik misschien wat voor je regelen!?

Nou, allemaal leuk een aardig. Maar al ga ik voor jullie bouwen wil ik eerst alvast jullie mening horen.

Het is nog niet klaar maar al vinden jullie het er al leuk uitzien ga ik eraan verder bouwen. Dit plot is niet te vinden op Creative (geen zin om zonder WE te bouwen kappa)

EDIT: Ondertussen is het gebouw al af (zonder inrichting)

Misschien zie je de foto niet als je op de spoiler duwt, weet ook niet hoe je dat moet oplossen?!..







Alvast bedankt voor het reageren! :oops:


~OwliFant :cool:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top