Gesloten Zorg idee

Discussie in 'Gesloten' gestart door blikies, 1 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blikies

blikies Super DDG lid

Lid geworden:
    19 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    7
    zoals waarschijnlijk meerdere mensen hebben gezegd is een zord update een leuk idee voor een real life mc server
    HOE WERKT HET
    Er worden ziekehuizen gebouwd en apotheken mediccliniken etc
    Mensen worden random ziek
    Door nausia freeze elk 1 minuut hartje eraf
    Je kan hierdoor niet doodgaan want anders denken mensen ja dan respawn ik en dan wordt er geen gebreuk van gemaakt.
    Dus blijft dit (in de rp ga je dus niet vragen dood me effe) je kan naar een ziekhuis gaan en behandelt worden en kan je beter worden of coma mis 1 dag freeze ofzo of doodgaan al je spullen en een level of geld verliezen en je zorg kost geld dus kan je een zorg verzekering aanvragen en als je dus doodgaat alles terug krijgen (dood moet nog uitgewerkt worden)
    En zorg is niet gratis.
    Hierbij kan je van de autos de skinverandersn en een zieken auto maken. Mis kan he /112 typen en dan daarachter ziekenhuis/ambulance dat ze weten dat ze naar jou moeten komen (ook idee voor politie)
    Ambulance is niet altijd online dus kan iemand alleen ziek worden als ze online zijn of zoek veel medewerkers (ben er dan al een xD)

Dit is dus een beetje een idee ik wil er zelf ook wel aan meewerken als dit nodig is
    Ik hoop dat jullie dit ook wel een goed idee vinden!!

PandaMisha vindt dit leuk.
  2. blikies

blikies Super DDG lid

Lid geworden:
    19 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    7
    O ja ziektes na keus van de server

3. PandaMisha

PandaMisha DDG Held

Lid geworden:
    16 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat maakt het nog realistischer! +1

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

blikies vindt dit leuk.
  4. blikies

blikies Super DDG lid

Lid geworden:
    19 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    7
    Jep

5. blikies

blikies Super DDG lid

Lid geworden:
    19 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan bijvoorbeeld in dat schermpje in de hoek je gezondheid zetten en daarvan hoe ziek je bent licht aan het eten bewegen et

6. blikies

blikies Super DDG lid

Lid geworden:
    19 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    7
    Iemand???

7. Handoekje

Handoekje DDG Held

Lid geworden:
    25 sep 2017
    Leuk Bevonden:
    34
    Dus volgens jou idee maakt iedereen kans om random eens in de paar minuten damage te krijgen?.... lekker voor je fitheid...

8. Ouassim23

Ouassim23 DDG SuperLegende

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Ook heel irritant xD

Handoekje vindt dit leuk.
  9. blikies

blikies Super DDG lid

Lid geworden:
    19 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    7
    Niet echt damage maar naussia of zo iets:mad::oops:

10. DatGamertje

DatGamertje Ex-Staff

Lid geworden:
    13 sep 2015
    Leuk Bevonden:
    80
    Misschien leuker en realistischer om dit 'gepland' te doen.
    Simpel weg met de reden dat als jij in het echte leven over straat loopt je niet opeens eventjes ziek wordt en naar een ziekenhuis / medische post moet. Dus vanuit een roleplay perspectief zou ik zeggen dat je door de steden heen gepland medische hulp door rampen / ongevallen zou moeten krijgen.

Waarmee ik bijvoorbeeld er op doel toen destijds in industrial die kern reactor was ontploft dat er bijvoorbeeld mensen radiatie ziekte konden oplopen als zij die stad alsnog joinde. En ook van dit krijg je niet opeens random damage, je zou stel je loopt in dit geval radiatie ziekte op dat je eens in de zoveel tijd nausea krijgt als symptoom hiervan. Doe je er niks aan kan je wel daadwerkelijk damage oplopen op den duur.

Dan is wel de vraag of je mensen hier aan dood wilt laten gaan, simpel weg met de reden dat mensen dan opeens 'genezen' zouden moeten zijn. Ik zou zelf zeggen dat je gewoon nausea / damage blijft krijgen totdat je dit behandelt hebt zelfs als je dood gegaan bent. Anders zullen mensen zichzelf inderdaad door een vriendje laten killen en zijn dan hierna alle effecten weg, beetje onrealistisch lets be fair.

Dus in mijn ogen zou ik zeggen koppel dit aan rampen die in-game gebeuren om het toch wat realistischer te maken. Ook zou dit voor de overheid wel een leuke stap zijn aangezien zij daadwerkelijk ervoor moeten zorgen dat mensen zorg verzekeringen nemen en de wat armere mensen daadwerkelijk moeten helpen om ook indien nodig medische hulp te kunnen krijgen. Wat weer betekent dat er een hele nieuwe handel in de game moet worden gebracht als het goed wordt aangepakt. Nu zal je dus ook daadwerkelijk medicijnen in de game moeten hebben, die natuurlijk ook kunnen opraken / schaar worden.

In het echt zie jij ook niet zomaar of je ziek bent of niet, dus in dit geval zouden zoals ik al eerder zei symptomen een betere oplossing zijn zoals nausea / slowness.

Naar mijn mening een update die het veel realistischer zou maken maar ook een stuk moeilijker voor de gewone burger die net start in de game. Dus de vraag is maar net of je het wel of niet in de game wilt hebben inverband met mensen die de game niet helemaal snappen of net nieuw zijn.

Zover mijn idee hierover!
    Groetjes, -Thom.

blikies vindt dit leuk.
  11. blikies

blikies Super DDG lid

Lid geworden:
    19 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    7
    Goed idee

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie