Behandeld Zones

Discussie in 'Behandeld [Doorgestuurd naar PL]' gestart door Dropodee, 31 dec 2019.

1. Dropodee

Dropodee DDGGod

Lid geworden:
    21 jun 2016
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik weet dat het een onderwerp is waar veel discussie over is, maar ik wil het nog even duidelijk maken..
    Als hoog level is het atm ONMOGELIJK om een redelijke onderneming te starten.. Dit komt omdat Graydale en dekaap niet kunnen IVM "te hoog lvl".. Een makkelijke oplossing hiervoor is gwn alle zones verwijderen buiten Malibu en evt thehill. Dan worden winkeltjes in thecity nuttig en etc ook. Verander dit aub zoals het vroeger was. Hopelijk wordt er iets aan gedaan.

Ik sta altijd open voor een discussie op ts of chat.

Zeveraar vindt dit leuk.
  2. ChocoMel_

ChocoMel_ Ex-Staff

Lid geworden:
    4 apr 2016
    Leuk Bevonden:
    405
    Of gewoon al je plots verkopen, waardoor je level laag wordt. Daarna zelf gewoon je level laag houden door geen lvl check te doen.
    Nadeel is dat je alleen zone 1 bent.

3. Dropodee

Dropodee DDGGod

Lid geworden:
    21 jun 2016
    Leuk Bevonden:
    16
    Er bestaan leukere en makkelijkere oplossingen..

4. xBroem_

xBroem_ DDG Held

Lid geworden:
    26 jun 2016
    Leuk Bevonden:
    4
    +0,5

Qua werkzaamheden en banen is het beter inderdaad, echter wat je ook krijgt is overvolle steden, de vorige keer dat dit idee werd uitgevoerd was de whitelist nog betaald, en als er dan een keer een weekend, week of maand gratis was, was het bijna niet mogelijk voor de hogere spelers deze steden in te komen.

Wat ik wel als een eventuele oplossing zie, mogelijk plot en bouw waardes in TheCity omlaag gooien, het huidige minimale wat je moet hebben is 10k, echter zijn de plots vaak al 13,5k het goedkoopste bij de gemeente en het bouwbedrijf betaal je al bijvoorbeeld 15k voor de inrichting van een appartement.

5. Thijmqn

Thijmqn Sr. Moderator Forum Moderator

Lid geworden:
    13 jan 2018
    Leuk Bevonden:
    13
    Hey! Bedankt voor je idee, ik zal het neerleggen bij de pl!

6. Dropodee

Dropodee DDGGod

Lid geworden:
    21 jun 2016
    Leuk Bevonden:
    16
    Dit idee was voor de zone updates, is nu niet meer echt van toepassing :)

7. JonasTheKing3093

JonasTheKing3093 DDG Kenner

Lid geworden:
    15 okt 2019
    Leuk Bevonden:
    7
    XD

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie