Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Yodieyo, ik ben Jurgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurgen

Ex-Staff
Yodieyo,

Ik ben Jurgen, de enige echte, want ik heb de originele mc naam ''Jurgen'' geclaimed. Sinds een lange tijd zit ik hier al op t forum. Natuurlijk heb ik mezelf al eens voorgesteld, maar die post is inmiddels outdated.

Functie's binnen DDG
Ik heb al best wat functies gehad binnen DDG. Ooit kwam ik binnen als Support en groeide door naar Moderator en toen groeide ik door naar Castle Defend Projectleider. Daarnaast deed ik op MT de Levelcheck en ben ik daarna een tijdje de burgemeester van Industrial geweest. In november ben ik met alles gestopt en ging ik terug als speler. Toch begon ik t te missen en ben ik sinds mei 2017 terug als Moderator. Toen zag ik een vrije positie binnen het event team en heb ik daarvoor gesolliciteerd, toen werd ik dus Event Manager, wat ik met veel plezier doe.

Wat doe ik buiten DDG?
Buiten DDG bezoek ik graag attractieparken, kijk ik serie's met onder andere zeer flauwe humor en speel ik natuurlijk wat andere games zoals Gta, Just Cause, Planet Coaster en Cities Skylines. Ook begin ik vanaf september met m'n studie: Ruimtelijke ontwikkeling - Mobiliteit, dus ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

Dit was t denk ik wel zo'n beetje. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik die natuurlijk graag.

Met vriendelijke groet,
Jurgen
 

Jurgen

Ex-Staff
Wowowowow.. Mariska.. Hoe kun je?! Ik had deze gruwelijke fout verwacht bij sommige mensen, maar niet bij jou. Hoe kun je ''Bauer'' nou verkeerd spellen?!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top