Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Wie is funnymilan nou ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

funnymilan

DDG Legende
funnymilan
funnymilan
None
Ola,

Ik ben erg lang actief op DDG (en forum) dus laat ik me eens voorstellen

Naam: Milan

Mc naam: funnymilan

Leeftijd: 14 Jaar

Wat doe ik binnen DDG:
Minetopia: Level 10, Marechaussee
Manticore
Minigames
Creative plots
Manticore World (Bulletproof)
Kingdom Atla Kiip!

Wat wil ik bereiken binnen DDG:
Zelf wil ik binnen DDG nog Support worden omdat ik DDG een erg leuke server vind waar ik veel mensen heb leren kennen. En ik wil helpen DDG een leuke en veilige plek te houden met natuurlijk een leuke Community.

Ook wil ik graag Forum support worden. Dit wil ik omdat ik het forum een erg leuke plek vindt. Je ziet veel leuke ideeën en je komt via hier ook veel in contact met mensen. Ook wil ik dit een leuke plek houden.

Wat doe ik buiten DDG:
Op het moment zit ik op Havo 4. Hierbij volg ik de richting EM (Economische richting). Na mijn diploma wil ik een ICT opleiding gaan doen. Ook ben ik werkzaam bij een supermarkt.


Ook ben ik erg actief op het DDG Forum. Hierop probeer ik veel mensen te helpen. Dus als iemand ooit hulp nodig heeft, je kan altijd naar mij toe komen :)


Hopelijk heb je me door dit te lezen iets beter leren kennen :)

Mvg,

Milan // funnymilan
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top