Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Wie is die Gamediscs nou weer ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gamediscs

Ex-Staff
Gamediscs
Gamediscs
Obsidian Gold
Hellow forum mannekes...

Ik dacht het word wel eens tijd dat ik mij ga voorstellen. Ik zit al een hele lange tijd op het forum maar heb er nooit eigenlijk iets mee gedaan. Maar ik heb nu pas door hoe leuk het is om mensen te helpen op het forum.

Wie ik ben en wat ik doe ?
Ik ben jens, 17 jaar en ben afkomstig uit het ooohh zo mooie België. Ik doe momenteel een opleiding voor bakker waar ik bijna mijn diploma voor heb.

Wat doe ik binnen DDG?
Momenteel maak ik onderdeel uit van het bouwteam. Mijn bouw talenten zijn niet heel groot maar toch maak ik er altijd wat van. ;) Naast het bouwteam ben ik ook nog actief bezig met het supporten van Kitpvp. Verder ben ik nog opzoek naar andere taken die ik kan doen binnen DDG. Maar dat is mss voor de toekomst. :rolleyes: ( hint hint )

Verder ben ik ook nog Mintopia staff geweest met als functie: Bouw Ceo Industrial/ DeKaap. Van deze Functie heb ik afscheid genomen omdat het na een jaar lang te werken bij het Bouwbedrijf niet echt meer leuk begon te worden waardoor je alles niet meer met volle goesting deed. :p

Zo, nu weten jullie ook weer wie ik ben en wat ik allemaal doe/wil. Ik kom jullie sws allemaal nog tegen op het forum.:D

Met vriendelijke groet,
Gamediscs
 

GamendeOpa

DDG Legende
Hellow forum mannekes...

Ik dacht het word wel eens tijd dat ik mij ga voorstellen. Ik zit al een hele lange tijd op het forum maar heb er nooit eigenlijk iets mee gedaan. Maar ik heb nu pas door hoe leuk het is om mensen te helpen op het forum.

Wie ik ben en wat ik doe ?
Ik ben jens, 17 jaar en ben afkomstig uit het ooohh zo mooie België. Ik doe momenteel een opleiding voor bakker waar ik bijna mijn diploma voor heb.

Wat doe ik binnen DDG?
Momenteel maak ik onderdeel uit van het bouwteam. Mijn bouw talenten zijn niet heel groot maar toch maak ik er altijd wat van. ;) Naast het bouwteam ben ik ook nog actief bezig met het supporten van Kitpvp. Verder ben ik nog opzoek naar andere taken die ik kan doen binnen DDG. Maar dat is mss voor de toekomst. :rolleyes: ( hint hint )

Verder ben ik ook nog Mintopia staff geweest met als functie: Bouw Ceo Industrial/ DeKaap. Van deze Functie heb ik afscheid genomen omdat het na een jaar lang te werken bij het Bouwbedrijf niet echt meer leuk begon te worden waardoor je alles niet meer met volle goesting deed. :p

Zo, nu weten jullie ook weer wie ik ben en wat ik allemaal doe/wil. Ik kom jullie sws allemaal nog tegen op het forum.:D

Met vriendelijke groet,
Gamediscs
Mensen op het forum helpen is inderdaad leuk :D ik zie je nog wel op het forum :p

GamendeOpa
 

DMGtheFlo

DDG UltraLegende
DMGtheFlo
DMGtheFlo
None
Hellow forum mannekes...

Ik dacht het word wel eens tijd dat ik mij ga voorstellen. Ik zit al een hele lange tijd op het forum maar heb er nooit eigenlijk iets mee gedaan. Maar ik heb nu pas door hoe leuk het is om mensen te helpen op het forum.

Wie ik ben en wat ik doe ?
Ik ben jens, 17 jaar en ben afkomstig uit het ooohh zo mooie België. Ik doe momenteel een opleiding voor bakker waar ik bijna mijn diploma voor heb.

Wat doe ik binnen DDG?
Momenteel maak ik onderdeel uit van het bouwteam. Mijn bouw talenten zijn niet heel groot maar toch maak ik er altijd wat van. ;) Naast het bouwteam ben ik ook nog actief bezig met het supporten van Kitpvp. Verder ben ik nog opzoek naar andere taken die ik kan doen binnen DDG. Maar dat is mss voor de toekomst. :rolleyes: ( hint hint )

Verder ben ik ook nog Mintopia staff geweest met als functie: Bouw Ceo Industrial/ DeKaap. Van deze Functie heb ik afscheid genomen omdat het na een jaar lang te werken bij het Bouwbedrijf niet echt meer leuk begon te worden waardoor je alles niet meer met volle goesting deed. :p

Zo, nu weten jullie ook weer wie ik ben en wat ik allemaal doe/wil. Ik kom jullie sws allemaal nog tegen op het forum.:D

Met vriendelijke groet,
Gamediscs
Gezellig dat jij ook even langs komt op het forum jens :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top