Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Wie ben ik?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chickenpowerrr

Ex-Staff
Chickenpowerrr
Chickenpowerrr
Quartz
Hallo allemaal en welkom bij mijn stukje van het voorstelrondje!

Ik zit eigenlijk al een langere tijd op het forum maar heb me nog nooit voorgesteld dus ik vond het nu wel eens even tijd om mensen te laten weten wie ik nu eigenlijk ben. Ik vind het wel leuk om er een soort van vragenrondje van te maken als je iets van me wilt weten, dus als je een vraag hebt stel je hem en zal ik hem in het bericht zetten en beantwoorden als ik het een leuke vraag vind. Ik heb natuurlijk zelf ook al wat vragen gesteld aan mezelf omdat ik dat leuk vind.


Algemene informatie
Ik ben Mark, 15 jaar oud en zit in 4VWO en ik woon in Twente.


Wat is je Minecraft naam?
Mijn Minecraft naam is eigenlijk al vanaf het begin Chickenpowerrr en ben van plan om deze ook nog wel een tijdje te houden!


Wat heb je allemaal gedaan binnen de DDGS?
Ik begon op 10 januari 2016 als Support, toen ben ik na een aantal maanden gepromoveerd naar Moderator. In mijn tijd als Moderator ben ik ook nog CEO Inkoop Wastelands, CEO Inkoop Qtraxia en Koning Dok geweest. Op 10 januari 2017 (exact een jaar later want dat vond ik leuk) stopte ik echter met het DDGS verhaal om vervolgens op 9 juni 2017 weer terug te komen, maar dan in een compleet andere positie, dit keer als Jr. Developer.


Wat is je favoriete gamemode op de DDGS?
Ik denk dat ik het meeste plezier heb op Skywars. Vroeger (voor de reset) stond ik ruim eerste met dubbel zoveel kills en wins als de nummer twee. Echter kwam er opgeven moment een reset waardoor ik niet meer zo hoog stond. Nu speel ik het een stuk minder actief maar toch denk ik dat dit mijn nummer één blijft.


Waar ben je voornamelijk te vinden?
Ik ben het meeste aanwezig op Teamspeak, als je me echt nodig hebt kan je me daar het beste zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top