Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Wie ben ik 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

DMGtheFlo

DDG UltraLegende
DMGtheFlo
DMGtheFlo
None
Hallo allemaal en welkom bij mijn stukje van het voorstelrondje!

Ik ben Floris, en het het afgelopen jaar dat ik op het DDG forum actief ben heb ik wel eens fouten keuzes gemaakt met topics aanmaken zoals like-posts. Daar word ik nog steeds op aangesproken al doe ik het al lang niet meer en wil het ook nooit meer gaan doen. Daarom zou ik graag met een nieuwe start en een nieuwe lijn beginnen met een nieuwe naam. Hopelijk hebben jullie daar begrip voor :D

Want je kan veranderen in een jaar tijd!!!!
( + voor de mensen ik heb ongeveer 90 likes gekregen door like posts. dus als je die eraf zou trekken was ik nogsteeds DDG held )

Algemene informatie
Ik ben Floris, 15 jaar oud en zit in 3VWO en ik woon in Leusden.

Wat is je Minecraft naam?
Mijn MC-Naam is FlorisDDG. Maar voorheen was het PTtheFlo

Wat heb je allemaal gedaan binnen de DDGS?
Ik ben een trouwen DDG speler ook voordat ik begon met Minetopia. Toen speelde ik met veel plezier Castle defense en Skywars. Toen Minetopia uitkwam ben ik daar op begonnen om actief te spelen, en daar ben ik nu.

Wat wil je bereiken in DDG?
Ik hoop persoonlijk dat ik ooit nog staff/support kan/mag worden op de DDG server. Dat is altijd al een doel van mijzelf geweest.

Wat is je favoriete gamemode op de DDGS?
Mijn Favoriete Gamemode is zoizo Minetopia. Ik speel het enorm veel en mijn time is ook niet voor niets 25 dagen momenteel. Ik speel het nu al sinds ongeveer sinds heb begin van de public tijd.

Waar ben je voornamelijk te vinden?
Ik ben vooral aanwezig op Teamspeak en in Minetopia
 
Laatst bewerkt:

Uitgelogd_

DDG Held
Haha nice maar wat is nou eigenlijk dat "like-post" wat houd dat in want zie veel mensen zoutig worden als mensen om like's vragen dus tell me wrm dat zo is..!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

DMGtheFlo

DDG UltraLegende
DMGtheFlo
DMGtheFlo
None
Haha nice maar wat is nou eigenlijk dat "like-post" wat houd dat in want zie veel mensen zoutig worden als mensen om like's vragen dus tell me wrm dat zo is..!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Een like post is bijvoorbeeld als je iets gaan weggeven of dat je iets doet waar een like geven VERPLICHT is om mee te doen
 

Uitgelogd_

DDG Held
Een like post is bijvoorbeeld als je iets gaan weggeven of dat je iets doet waar een like geven VERPLICHT is om mee te doen

Ja maar ik hoorde je kan trofeeën winnen ofzo met like's en dan krijg je een rank up met die goals ofzo die je moet halen.. ik weet t ook niet dus als ik nu bullshit praat tell meeee..!
 

DMGtheFlo

DDG UltraLegende
DMGtheFlo
DMGtheFlo
None
Ja maar ik hoorde je kan trofeeën winnen ofzo met like's en dan krijg je een rank up met die goals ofzo die je moet halen.. ik weet t ook niet dus als ik nu bullshit praat tell meeee..!
Het zit zo,
Op het DDG forum kun je punten krijgen als je trofeën haald,
en inderdaad krijg je van likes ook trofeën
voor 100,
voor 250 en
voor 500 likes

hoemeer punten je hebt hoehogere rank je word op het DDG forum
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top