1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guide Wat kan JIJ verwachten in Open Kingdom?!

Discussie in 'DDG Nieuws en Onderhoud' gestart door doomerix, 9 jul 2017.

  1. doomerix
    Offline

    doomerix Developer
    Developer

    Lid geworden:
    14 apr 2014
    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    252
    INLEIDING
    Nou. Nu iets waar HEEL veel mensen op hebben gewacht.
    HOE WERKT DE OPEN KINGDOM SERVER?!

    Ik ga het in aparte secties groeperen in dit topic, waarin je de spoiler knop kan aanklikken om de sectie te lezen. (want het is HEEEL veel informatie)

    Laten we beginnen.


    BENODIGDHEDEN OM TE JOINEN

    Om de Open Kingdom server te kunnen joinen moet jij het volgende hebben:
    1. Een legaal Minecraft account
    2. Een Open Kingdom whitelist / Een rank waar de whitelist is inbegrepen
    3. Minecraft versie 1.10 tot 1.11.2

    DE OPEN KINGDOM FEATURES

    CHATSYSTEEM

    Het chatsysteem is vrijwel hetzelfde als Kingdom 2, er zijn enkele wijzigingen in het globale chatsysteem die ik even ga behandelen.

    Ook zal het mogelijk zijn om een witte chatkleur te kopen voor Kingdom2 in de shop. Dit is natuurlijk, puur optioneel en voor de mensen die echt willen opvallen in de chat!

    Het '@' Symbool:
    Doormiddel van het typen van het '@' symbool en een naam erachter kan jij prive berichten sturen naar je eigen kingdom.
    Voorbeeld:
    [​IMG]

    Het '!' Symbool:
    Doormiddel van het typen van het '!' symbool aan het begin van een zin, kan jij een chatbericht sturen naar alle mensen in een radius van 50 blokken om jou heen.

    Voorbeeld:
    [​IMG]

    De '!!' Symbolen:
    Doormiddel van het typen van '!!' aan het begin van een zin, kan jij een chatbericht sturen naar alle mensen op de server (de old-school roleplay shout). Deze is alleen beschikbaar voor hertogen en hoger.

    Voorbeeld:
    [​IMG]


    ENDERCHEST SYSTEEM
    Het enderchest systeem is ook vrijwel hetzelfde als Kingdom 2, maar ook hier zijn wijzigingen.

    Je start met de standaard 2 enderchest rijen, maar doormiddel van een donatie in de shop is het mogelijk om je enderchest uit te breiden naar 3, 4, 5 of zelfs 6 rijen.

    Dit is uiteraard puur optioneel en niet verplicht. We willen graag de server nog lang door kunnen laten bestaan, en dit is wat we onder andere te bieden hebben aan donators!

    [​IMG]
    [​IMG]


    INFLUENCE PROTECTIE SYSTEEM

    Het influence protectie systeem hebben we laten baseren van Map 1, maar met een nieuwe en unieke twist die vele van jullie leuk gaan vinden.

    Het is een lastig geweest om een tunnel bijvoorbeeld naar een Kingdom aan te leggen, doordat vroeger een Kingdom altijd compleet protected was met influence; dat is niet langer zo.

    Alleen de HOOFDSTAD is standaard protected met influence. Maar het is voor jullie, de spelers mogelijk om stadsrecht te krijgen voor je gebieden, gebouwen en steden en of dorpen.

    Er zijn een aantal kleine eisen waar je set aan gebouwen, stad of dorp aan moet voldoen om deze privilege te krijgen, die zijn voor iedereen gelijk.

    De eisen zijn als volgt:
    1. Een muur (hoogte, breedte en level-of-defense maakt niet uit.)
    2. Een degelijk aantal gebouwen van redelijke kwaliteit
    3. Een centraal punt (bijvoorbeeld; een hoofdgebouw, fort of ander centraal gebouw)
    4. Andere standaard behoefden zoals paden enz.
    De influence kosten zijn als volgt:
    • Normale blokken: 25 influence
    • Kisten: 100 influence (ook bij openen)
    • Gras blokken: 1 influence
    • Blokken aansteken: 50 influence
    • TNT blokken: 250 influence
    • Water/Lava: 25 influence
    • Furnaces: 25 influence
    • Dieren vastmaken aan leads: 15 influence
    • Dieren losmaken van leads: 15 influence
    • Schapen scheren: 15 influence
    Per minuut krijg je 1 influence, tijdens oorlogen worden alle influence kosten gehalveerd.
    Uiteraard worden massale griefs zonder enige aanleiding nog steeds gerollbacked.

    WILD HUNT EN EMPIRE
    De Wild Hunt en Empire zijn allebei aangepast! Vroeger was Empire natuurlijk onstervelijk, je kon ze slaan en slaan en slaan, maar ze gingen niet dood.. Nu is dit dus anders.

    Hier de stats van ieder Wild Hunt en Empire karakter qua HP, Spells enz:

    Wild Hunt:
    • 3 rijen aan Hit Points (30 hartjes, 60 halve hartjes)
    • een wand met diverse spells, echter met cooldown
    • de mogelijkheid om dichtbij naar kingdoms te kunnen tpen als ze niet in PVP zijn
    • Diamond en Iron gear met maximale enchantments
    • Een aantal golden apples (geen 100en stacks)
    Empire:
    • 5 rijen aan Hit Points (50 hartjes, 100 halve hartjes)
    • een wand met de typische, maar dus diverse spells, zonder cooldown
    • Diamond gear met maximale enchantments
    • Een aantal golden apples (geen 100en stacks)
    Zowel Empire als de Wild Hunt kunnen in roleplay segmenten nog steeds worden ingesteld dat ze geen echte damage vangen. Buiten deze segmenten zijn ze altijd te killen!

    De Wild Hunt jaagt op spelers die zich in de woeste en vrije landschappen van Bovisti bevinden. Wees dus op je hoeden als je het idee krijgt dat je achtervolgt word!

    [​IMG]


    KINGDOM RANKS
    We hebben de Kingdom Ranks van vroeger terug gebracht!

    Dit zijn de haalbare ranks voor jou als speler:
    1. Ridder I
      [​IMG]
    2. Ridder II
      [​IMG]
    3. Ridder III
      [​IMG]

    Ook is er een rank toegevoegd genaamd "Landheer", hierover kan je meer lezen in het onderdeel wat over Eos gaat.


    FAMILIE SYSTEEM
    We hebben ook een compleet nieuwe feature in Open Kingdom gebracht, de mogelijkheid om families te maken!

    Het is voor jou als speler mogelijk, om tegen betaling eenmalig voor een decent bedrag een familie te starten.

    Een familie is opgebouwd uit 2 dingen:
    1. De familie naam
    2. De familie tag
    De familie naam is de naam die jij verzint voor je familie. Deze kan geen cijfers bevatten en kan maximaal 30 tekens lang zijn.

    De familie tag is de display-tag die als prefix voor je naam komt te staan. Ook deze kan geen cijfers bevatten en kan maximaal 3 tekens lang zijn.

    Een familie valt te onderhouden via het commando /family, hier een voorbeeld van het commando:
    [​IMG]

    De meeste commando's kunnen enkel door de familie eigenaar gebruikt worden.
    Gebruik families om je storyline uit te breiden en met een extra prefix te shinen op de server!

    Ook zullen er voor families steeds meer functies worden uitgebracht, en zal het niet enkel blijven bij een simpele prefix en een tof verhaal wat jij als persoon erachter kan maken.

    Dit is de informatie die een speler altijd van elke familie kan opvragen:
    In dit screenshot is 'Gast' een voorbeeldkingdom.
    [​IMG]
    [​IMG]


    KINGDOM RELATION SYSTEEM
    Een welbekend en zeer gevraagd systeem voor de Kingdom 2 update, was dat je alliances, enemies en neutrals kon instellen en dat je dus alliances niet kan slaan.

    Dit hebben we ook doorgevoerd, en werkt als volgt;

    Kingdom A wilt Alliantie met Kingdom B.
    Hiervoor zal de koning van Kingdom A, in de buurt moeten zijn van Kingdom B terwijl ze in roleplay zogenaamd een verdrag afsluiten.

    Zodra hun beide het verzoek om alliantie te worden hebben geaccepteerd, zijn ze allianties.
    Dit werkt ook zo als je met het andere kingdom liever neutraal wilt zijn.

    Kingdom A zou echter altijd, wanneer dan ook Kingdom B als vijand kunnen instellen.

    Kingdom relaties zijn in te lezen als speler via het commando /kingdom relations
    Voorbeeld:
    [​IMG]


    LOCATIE SYSTEEM
    Het oude kingdom 'locatie' systeem is ook aangepast en laat nu verschillende dingen zien!

    Het laat de volgende dingen zien:
    • Of je in een kingdom staat
    • Of je in een tempel, ruine of dungeon staat
    • Of je in een bepaald gebied staat
    • Of je in een ander soort door de server aangegeven locatie staat
    Dit is zichtbaar bovenin je scherm in de vorm van een bossbar.
    Voorbeeld:
    In de eerste screenshot is te zien dat ik in locatie "Onbekend" sta, dit is dus de neutrale zone van de server.
    In de tweede screenshot is te zien dat ik op het gebied van Empire sta.
    [​IMG]
    [​IMG]

    De bossbar is zoals je kan zien niet volledig gevuld, wat dit betekend kan je lezen in het onderdeel "Realisme".

    De bossbar update zodra je een nieuw gebied in loopt of zodra je een kingdom binnen loopt. Dit doet het systeem gelijk en automatisch, dus je zou nooit "spontaan uit het niks" ineens in een kingdom kunnen staan zonder dat je door had dat je een kingdom in liep.

    Ook krijg je een berichtje in de chat zodra je een nieuw gebied in loopt.


    REALISME SYSTEEM

    We hebben een compleet nieuw concept mee gebracht, genaamd REALISME!
    Sommige kennen het misschien wel van Minetopia.. Maar wij? Wij gaan nog een stapje verder natuurlijk!

    In Bovisti kent men een hard klimaat, en een vaste tijdperiode die gelijk staat aan die van ons achter de computer!

    Ik zal alles in detail hier gaan uitleggen:

    Realtime
    Dit spreekt voor zich, de tijd van de dag loopt synchroon met dat van Amsterdam. Is het in echt nacht? dan is het dat ook in Bovisti!
    Op basis van de dag kan soms wel de temperatuur verschillen.


    Temperatuur
    Dit is een ver uitgewerkt concept van Open Kingdom.

    Bovisti kent namelijk een zeer hard klimaat in de ijzige en warme gebieden.
    Dit is dus ook wat je bossbar boven in je beeld aangeeft; de temperatuur.

    Deze meter kent 6 temperatuurverschillen, namelijk:
    1. IJskoude temperatuur
    2. Koude temperatuur
    3. Normale temperatuur
    4. Warme temperatuur
    5. Hete temperatuur
    6. Verschroeiende temperatuur

    Met de temperaturen komen ook wat de-buffs, buffs enzovoorts mee, echter zijn de de-buffs makkelijk tegen te gaan! Ik zal ze dus 1 voor 1 hier behandelen:

    IJskoude temperatuur
    In ijskoude temperatuur (vooral bij hoge ijsbergen in het noorden van Bovisti) moet je jezelf goed aankleden.
    In Eos valt er met de landheer te handelen voor truien, maar je kan ook zelf een simpel stukje leather gear maken. 1 stukje leather gear is voldoende om de ijzige kou te doorstaan!

    Dit word aangegeven in je temperatuur meter als de kleur wit:
    [​IMG]

    Als je geen leather gear op zak hebt, zal je een aantal debuffs krijgen, die ieder een eigen oplossing heeft:
    1. Weakness 3, deze valt enkel op te lossen met het dragen van leather gear
    2. Mining Fatigue 3, dit valt enkel op te lossen met het dragen van leather gear
    3. Wither 2, dit valt tegen te gaan door het dragen van leather gear, of je food-level niet onder de 7 te laten komen.

    Koude temperatuur
    In koude temperatuur, vooral in de normale koude gebieden in Bovisti, valt het wel mee voor de gemiddelde bovistiaan. Het aantal debuffs in dit gebied zijn erg laag en ook niet heel ernstig. Maar vallen op te lossen door het dragen van minimaal 1 stukje leather gear.

    Dit word aangegeven in je temperatuur meter als de kleur blauw:
    [​IMG]

    Als je geen leather gear op zak hebt, zal je een debuff krijgen:

    1. Mining Fatigue 2, dit valt enkel op te lossen met het dragen van leather gear

    Normale temperatuur
    In gebieden met normaal temperatuur komen er geen mogelijke debuffs.
    Dit soort gebieden zijn alle gebieden waar het gras altijd mooi groen blijft zoals plains, forests enzovoort.

    Dit word aangegeven in je temperatuur meter als de kleur groen:
    [​IMG]


    Warme temperatuur
    In gebieden met warme temperaturen zoals savanne's en ook diep onder de grond krijg je geen debuffs, gezien het lichaam van de gemiddelde Bovistiaan gemaakt is om normale warme temperaturen te kunnen weerstaan.

    Dit word aangegeven in je temperatuur meter als de kleur geel:
    [​IMG]


    Hete temperatuur
    In gebieden met hete temperaturen zoals in woestijnen kan het in bepaalde situaties zijn dat je een debuff krijgt.

    Dit word aangegeven in je temperatuur meter als de kleur rood:
    [​IMG]

    Deze debuffs krijg je alleen als je food-level onder de 7 is:
    1. Mining Fatigue 1, dit valt enkel op te lossen door een food-level van boven de 7 te hebben
    2. Weakness 2, dit valt enkel op te lossen door een food-level van boven de 7 te hebben
    3. Nausea 1 (heel kort), dit valt enkel op te lossen door een food-level van boven de 7 te hebben

    Verschroeiende temperatuur
    Nabij Empire, een zeer ore-rijk gebied, zit een actieve vulkaan. Zodra je in de buurt komt van de summit van deze vulkaan, begin je een 'verschoreiende temperatuur' niveau te bereiken.

    Dit word aangegeven in je temperatuur meter als de kleur rood:
    [​IMG]

    Deze temperatuur heeft maar 1 debuff.

    Deze debuffs krijg je alleen als je geen enkel armor stukje aan hebt met Fire Protection:
    1. Verschroeing, je zal in brand staan en de enige manier om dit tegen te gaan is met minimaal 1 armor stukje waar de Fire Protection enchantment op staat.


    Zitten
    Het is in Open Kingdom mogelijk om buiten oorlogen om op de grond of op een stoel te zitten via het commando /sit!


    OORLOG EN PVP SYSTEEM
    Een zeer discussieerbaar topic, is pvp. En met zeer discussieerbaar bedoel ik.. HEEL erg discussieerbaar.

    PvP in de vorm van oorlogen, raids en random aanvallen is een van de dingen die Kingdom 2 in map 2 in leven hebben gehouden. En dat zijn we zeker NIET vergeten!

    Zoals hiervoor besproken (aan het begin van dit topic) werd gezegd dat de server enkel voor 1.10 en 1.11 beschikbaar zal zijn.. Dit betekend dat we ons uiterste best hebben gedaan om de hitregistratie, damage en golden apple values zo goed als mogelijk te maken.

    Zo goed zelfs, dat ik (doomerix. hoi!) een stuk uit de server jar (spigot) heb herschreven en vervangen met dingen uit 1.7 om de beste pvp ervaring te kunnen gaan bieden op een 1.11.2 server (waar dus spelers vanaf 1.10 op kunnen)

    Hierdoor proberen wij een dynamische pvp ervaring te geven, dat inderdaad, NOOIT zal zal zijn zoals 1.7, maar altijd open staat voor verbetering. Kingdom is altijd een perfecte combinatie geweest tussen Roleplay en PvP, en dat zijn we zeker niet vergeten.

    Om wat dingen op te helderen over de pvp:
    • Duwen van spelers staat uit
    • Enchanted Golden Apples staan uit
    • Frostwalker staat uit (je kan de enchantment krijgen, maar werkt niet.)
    • Damage values van wapens en armor zijn direct overgenomen van 1.8
    • We gebruiken het regeneration systeem van 1.8
    Nu over naar het oorlog gedeelte..

    De oorlogen zijn verdeelt over 4 soorten:
    1. De Klassieke oorlog
    2. De Massa oorlog
    3. De oorlog onder de bloedmaan
    4. De boten oorlog
    Ik zal over elk soort oorlog wat vertellen:

    Klassieke oorlog:
    Een gevecht tussen 2 of meerdere kingdoms, een of meerdere kingdoms moet de stad waar ze zolang aan gewerkt hebben verdedigen tegen de aanvallende partij(en). De winnaar word bepaald door wie er als laatst overblijft of tot een van de twee partijen zich overgeeft.

    Massa oorlog:
    Een groot gevecht tussen vrijwel elk kingdom op een open vlakte in de server, waar de winnaar word bepaald door wie er als laatste overblijft. (Zie het als een soortvan gigantische team deathmatch)

    De oorlog onder de bloedmaan / Wild Hunt oorlog:
    De wildhunt oorlog komt zielen stelen van inwoners van de kingdoms, de bloedmaan valt en de Wild Hunt is op hun sterkst.

    In dit soort situaties is het slim om je allianties in te schakelen tijdens het verdedigen van je koninkrijk, gezien de Wild Hunt niet alleen zal komen! (en ja, de Wild Hunt kan dood!)

    De nacht van de bloedmaan:
    [​IMG]

    Boten oorlog:
    ZET DE ZIJLEN MATEN! Want elk kingdom met een boot zal een boot naar keuze gecopy-paste krijgen in de oceaan!

    Tijdens deze oorlogmodus is het niet mogelijk om te zwemmen in water van de oceaan. Doe je dit wel dan zal je damage vangen tot je dood gaat. Val dus niet van je boot af!

    De winnaar wordt bepaald door wie het langt volhoud, wie er overblijft of als iemand van de twee of meerdere partijen zich overgeeft.



    EOS
    In het midden van Bovisti ligt een stuk geclaimd gebied. Dit gebied staat bekend als Eos.
    Eos kent geen hertogen of koningen, enkel een Landheer.

    De huidige Landheer van Eos is Rattenvanger, en hij schijnt veel te weten over Adamantium en wat er is gebeurt met Bovisti jaren geleden.

    De Landheer van Eos handelt in spullen van over de gehele planeet.. Maar indien nodig beschermt zijn geclaimde stukje land. Provoceer nooit een Landheer van Eos, gezien hij ook een speciaal iets bezit: Een magische crafting table.

    De magische crafting table is de enige crafting table die in staat is een Golden Apple te maken in heel Bovisti.

    Een Landheer van Eos is ook in staat om een oproep te doen via de globale chat naar alle spelers in de server, voor bijvoorbeeld aankondigingen.

    Zoals eerder gezegd, verhandelt hij dus speciale spullen; van bepaalde kleding soorten tot armor tot blokken die normaal niet te krijgen zijn in Open Kingdom. Als je iets zoekt, hij heeft het.


    De Landheer van Eos behandeld standaard iedereen gelijk, tot kingdoms zich gaan misdragen tegenover de Landheer. Indien dit gebeurt kan hij je met geweld verjagen uit Eos doormiddel van een wand.

    Provoceer dus NOOIT de Landheer van Eos!



    SLOT
    En dat was dan de post van een groot aantal features van de nieuwe server in detail, die wij graag met jullie wilden delen.

    We waarderen het oprecht dat jullie zo lang kunnen wachten op de server, en de tijd is bijna daar! Nog eventjes en dan zal Open Kingdom gaan schitteren op de DDG Server!


    - Open Kingdom lead en development.
     
    #1 doomerix, 9 jul 2017
    Laatst bewerkt: 9 jul 2017
    Sebas65, MasteRisk, Axatios en 19 anderen vinden dit leuk.
  2. Arrownz
    Offline

    Arrownz Server Moderator
    Server Moderator Kingdom Staff

    Lid geworden:
    15 jul 2014
    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    302
  3. Jintalohr
    Offline

    Jintalohr Forum Moderator
    Forum Moderator Server Moderator Kingdom Staff

    Lid geworden:
    13 apr 2014
    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    98
  4. Salvodore
    Offline

    Salvodore Super DDG lid

    Lid geworden:
    17 mei 2015
    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    28
    Nog nooit zoveel gelezen XD... Maar die familie systeem klinkt best leuk :D
     
    MeLorenzo vindt dit leuk.
  5. Mitellius
    Offline

    Mitellius Ex-Staff
    Ex-Staff Kingdom Staff

    Lid geworden:
    16 mrt 2015
    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    45
  6. AlphaWarlord
    Offline

    AlphaWarlord Kingdom Staff
    Kingdom Staff Server Support

    Lid geworden:
    6 apr 2015
    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    94
    Looks sick jo (ei)
     
  7. iTzCas_
    Offline

    iTzCas_ Forum Support
    Forum Support Kingdom Staff Server Support

    Lid geworden:
    22 sep 2015
    Berichten:
    753
    Leuk Bevonden:
    161
    Ge-wel-dig! Kan niet wachten tot het opengaat!!!
     
    Just_LUC_Here en Lasyr vinden dit leuk.
  8. Aradorth/Syb
    Offline

    Aradorth/Syb Actief DDG lid

    Lid geworden:
    25 sep 2015
    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    76
    Ziet er tof uit! Alleen een beetje jammer van maar 2 rijen in een Enderchest.
    En wanneer word bekend gemaakt wat een Whitelist kost etc? @doomerix
     
  9. Knockin
    Offline

    Knockin Super DDG lid

    Lid geworden:
    16 aug 2016
    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    23
  10. robinkip4
    Offline

    robinkip4 DDG Lid

    Lid geworden:
    16 okt 2014
    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    6
    en hoe praat je in de trade chat? voor mij het belangerijkste van alle chat's :)
     
  11. Loodyx
    Offline

    Loodyx Ex-Staff
    Ex-Staff

    Lid geworden:
    6 jun 2014
    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    114
    nog een paar dagen tot ik op vakantie ga, hopelijk kan ik nog spelen voordat ik ga :p
     
  12. Thiranyr
    Offline

    Thiranyr DDG Lid

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3
    • Water/Lava: 25 influence
    • Meen jr da doe geen influence laten kosten om het te plaatsen dan is het iets makkelijker te kiten
     
  13. Thiranyr
    Offline

    Thiranyr DDG Lid

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3
    En is er geen graaf rank ofzo?
     
  14. kevin jacob
    Offline

    kevin jacob Super DDG lid

    Lid geworden:
    6 sep 2015
    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    24
    Neem een punch bow of knock sword mee. Dan kan je nog kiten


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Floris2710 vindt dit leuk.
  15. NDwara Wars
    Offline

    NDwara Wars Nieuw DDG lid

    Lid geworden:
    22 feb 2017
    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe zit het met de mensen die voorheen een jaar of halfjaar kd2 hebben gekocht? Er werdt gezecht dat die mensen permanente whitelist kregen. Maar hoe gaat dat in werking? Kan je hier meer uitleg over geven?
     
    Floris2710 vindt dit leuk.
  16. TGC_Kevin
    Online

    TGC_Kevin Super DDG lid

    Lid geworden:
    30 mei 2017
    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    19
    het was een lang stukje tekst maar ik heb er zin in :)
     
    Floris2710 vindt dit leuk.
  17. Axatios
    Offline

    Axatios Super DDG lid

    Lid geworden:
    7 jun 2015
    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    10
    Mooi
     
    Floris2710 vindt dit leuk.
  18. GamerJoep
    Offline

    GamerJoep Nieuw DDG lid

    Lid geworden:
    27 mei 2017
    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    1
    nicee ik ben #hyped als je vorige keer net voor de sluiting van kd2 een 6 maand whitelist had is Open KD dan gratis? ik heb er echt super veel zin in ;0 hoop dat het snel komt ivm vakantie...
     
    Floris2710 vindt dit leuk.
  19. doomerix
    Offline

    doomerix Developer
    Developer

    Lid geworden:
    14 apr 2014
    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    252
    Gezien de speler shout nu een proximity (ranged) chat is geworden, was het niet meer van toepassing om een trade chat te houden. Alleen hertogen en koningen (misschien later ook nog ridders) kunnen gillen en schreeuwen in de globale shout chat. :)
     
    Floris2710 vindt dit leuk.
  20. PurpleHaze
    Offline

    PurpleHaze Nieuw DDG lid

    Lid geworden:
    21 dec 2015
    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er erg tof uit, wel een ding misschien een ding om te veranderen om water te veranderen naar 10 influence.
    :)
     

Deel Deze Pagina