Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Voortgang dag 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frosun

Ex-Staff
Frosun
Frosun
None
Hey,

De server is vandaag 1 dag open en ik ben wel benieuwd wat jullie voortgang is!

Ik werk samen met een groep en we hebben nu 3 plots waarvan 2 winkels, 4 kledingstukken en nog wat andere leuke dingetjes, in de kas zit nog genoeg geld en we hebben al inkoop gedaan voor onze voedselwinkel.

Groetjes,
Frosun


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

BallieBalthrax

DDG UltraLegende
Balthrax
Balthrax
None
Pff.. Nou, Wij hebben nu één plot en we gaan zometeen een gebouw laten plaatsen. Weet iemand hoe duur een gebouw is?
 

JustCoconut

DDG Kenner
Ik heb niet echt iets kunnen doen, ik had nooit verwacht dat je een heel team nodig zou hebben

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
 

MyLittleTony

DDG Superheld
Kilug
Kilug
None
Dag #1

Alleen uur staan wachten op crate, oop zoek geweest naar voedsel maar niks gevonden :/

Dag #2

Eten gekocht bij mariskawoerk, ik kon dr scammen maar ze is daar te aardig voor :)

Dag #3

#Soon
 
Laatst bewerkt:

IJsselTerror

Legend
IJsselTerror
IJsselTerror
Legend
Dag #1
Verzameld met een paar mensen en een food shop gestart. Ook de crate geopend bij de bank (Level 2 geworden)

Dag #2
Foodshop verbeterd en aangepast naar een slagerij ivm overactiviteit winkels, activiteit bevorderd en begonnen met fitheid boosten

Dag #3
Fitheid geboost naar 60 vd 100. Bedrijf loopt zeer goed door. Bedoeling om vandaag 65 fitheid te halen. (Level 3 geworden)
Plotje gekocht voor mijn huis. Tevens een vergunning gekocht voor een pinautomaat. Bouwaanvraag ingediend twv 10k voor mijn eigen huisje.

Dag #4
Tja, nog niet echt uitgestippeld! Doorgroeien #soon
 

Mr_Bart_MAND

DDGGod
Mr_Bart_MAND
Mr_Bart_MAND
Fan
Dag #1
Verzameld met een paar mensen en een food shop gestart. Ook de crate geopend bij de bank (Level 2 geworden)

Dag #2
Foodshop verbeterd en aangepast naar een slagerij ivm overactiviteit winkels, activiteit bevorderd en begonnen met fitheid boosten

Dag #3
Fitheid geboost naar 60 vd 100. Bedrijf loopt zeer goed door. Bedoeling om vandaag 65 fitheid te halen. (Level 3 geworden)
Plotje gekocht voor mijn huis. Tevens een vergunning gekocht voor een pinautomaat. Bouwaanvraag ingediend twv 10k voor mijn eigen huisje.

Dag #4
Tja, nog niet echt uitgestippeld! Doorgroeien #soon
En je poes?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top