Update UPDATELOG PLANETCRAFT 5-6-2019

Discussie in 'Nieuws en Onderhoud' gestart door DDG Server, 5 jun 2019.

1. DDG Server

DDG Server DusDavidGames

Lid geworden:
    30 apr 2014
    Leuk Bevonden:
    531
    Beste Planetcraft spelers,

In de afgelopen week zijn er in Planetcraft weer een aantal update doorgevoerd die wij graag met jullie willen delen! Het is een erg gevarieerde update geweest met de volgende punten die zijn geupdate:

Lobby XP
    Voor de spelers die in de main lobby graag lobby crates openen is dit deel heel fijn!
    Vanaf nu krijg je namelijk voor elke 3 uur speeltijd op Planetcraft 25 lobby xp!

Boog fixes
    Met de pijl en boog waren 2 problemen die inmiddels ook zijn opgelost!
    Het was hiervoor nog mogelijk om pijlen te schieten vanaf een freeland naar een protected land en daarbij ook damage ontvangen. Ook was het zo dat je niet in combat kwam als jij je pijl en boog gebruikte. Beide problemen zijn opgelost.

Lava plaatsen
    Het kunnen plaatsen van lava op een land dat niet van jou is werkt niet meer.
    Hiermee zijn een aantal vermoord wat natuurlijk niet de bedoeling is.

Deathban & Online tijd
    Er waren een paar slimmeriken die het voor elkaar kregen de deathban te omzeilen door bepaalde commando's snel te gebruiken. Dit is opgelost en is nu niet meer mogelijk.

Wanneer jij +1 uur online tijd ontvangt krijg je daar een vuurpijl bij die zich zelf direct afsteekt.
    In de afgelopen weken hebben wij gemerkt dat dit vaker totaal niet handig is en dit hebben wij dus uit de game gehaald. Je krijgt nog wel de melding in je chat te zien!

Stats en boat fixes
    De /stats pagina is weer hersteld en is voor iedereen nu weer te gebruiken om jouw laatste statistieken in te kunnen zien.
    Als laatste maar niet als minste is de boat dupe opgelost. Het gebeurde wel eens wanneer jij een overgang over ging dat jij een boat in je inventory kreeg en dat er nog een boat in game was. Vanaf nu houd je er nog maar 1 in bezit!

Samen met bovenstaande update is er ook weer een NIEUWE Texture pack de server opgekomen, versie 1.14. Mocht je deze nog NIET gedownload hebben kan je die hier downloaden:
    https://forum.dusdavidgames.nl/threads/server-huidige-resourcepack-downloads.91001/
    Mocht jij na deze update-log nog steeds met vragen/opmerkingen zitten over de pack, meldt deze bij staffleden of via onze officiële kanalen!

Officiële DDG Server pagina's
    @DDG_Server
    @DDGServer
    @ddgserver
    David
    David2

Volg ook onze Youtube Partners
    Kwartier Granzier
    EenGameStad
    Rotjoch
    Duffy Games
    Dooms Day
    Vlekkeloos
    Edeldier
    Potgrond
    DeSerialGamer
    MAX
    _Stroopwafel
    MrPugg
    PlotTwist
    levisps
    Willem Bouwens
    goldeaglechannel
    Minetopia Plays
    Utemo

Wij hopen jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben!

~ Het DDG Server Team

#1 DDG Server, 5 jun 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2019
    TheFrenkTenk, GraafJesse en Zeveraar vinden dit leuk.
  2. Jelco // YelowgamerNL

Jelco // YelowgamerNL Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    16 jul 2018
    Leuk Bevonden:
    0

3. CaptainThjumas

CaptainThjumas Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    20 feb 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al bekend wanneer er nieuwe eilandjes komen?

4. Thijmen136

Thijmen136 Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    25 nov 2018
    Leuk Bevonden:
    1
    Word meestal gemeld op forum of twitter!

5. ThatsPurfect_

ThatsPurfect_ Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    31 mei 2019
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik krijg niet altijd de 25 lobby xp wanneer ik 3 uur online tijd heb, hoe kan dit

6. Thijmen136

Thijmen136 Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    25 nov 2018
    Leuk Bevonden:
    1
    @ThatsPurfect_ als dit echt zo is maak de volgende keer even een opname of iets ervan gewoon duidelijk bewijs als je de XP niet krijgt.
    (TIP)

ThatsPurfect_ vindt dit leuk.
  7. ThatsPurfect_

ThatsPurfect_ Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    31 mei 2019
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke zal ik doen, maar moet ik dan ook opnemen vanaf welk uur ik het dan zou moeten krijgen

Verstuurd vanaf mijn FIG-LX1 met Tapatalk

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie