Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Behandeld Unban?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MyNameIsJayden

DDG Kenner
OmeJan
OmeJan
None
Hey! Ik heb een dag of 2 geleden een appeal gemaakt die is afgekeurd met een rare reden vind ik zelf.

Keano_Del zegt dat deze ban terecht is en dat is zeker waar want ik heb geduped dat ontken ik niet. Maar ik heb met Robert afgesproken 3 maanden en dan unban. Alleen dat is nu 11 maanden geworden maar das niet super erg niet iedereen is even slim [Kijk naar mij ik heb geduped xD]. Alleen wat hij zegt is Graag wil ik je vragen op 09-12-2020 een nieuwe unban aan te vragen wegens dat u nog niet in aanmerking komt volgens de procedure voor een unban. Maar ik heb nu 11 maanden zowat gewacht dus dat vind ik gewoon raar. Heeft iemand hier meer informatie over?

- Link: https://forum.dusdavidgames.nl/threads/mynameisjayden-verbannen-op-minetopia.123777/#post-691382
 

Keanu_Del

DDG Legende
Keanu_Del
Keanu_Del
None
Dag beste jayden,

Staffleden moeten het protocol volgen en volgens het protocol is er dus ook gehandeld bij jouw appeal, Ongeacht welke afspraak je destijds met een oud pl hebt gemaakt moeten wij dit dus ook aanhouden.

Gezien je vraag nu behandeld is sluit ik deze discussie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top