1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Rebirth of MineNation

Discussie in 'Nieuws & Updates' gestart door tck13, 12 aug 2017.

?

Hebben jullie behoeften aan een TeamSpeak gesprek in deze dagen over MineNation?

Peiling gesloten op 16 aug 2017.
  1. Ja, gewoon voor de gezelligheid

37 stem(men)
    39,4%
  2. Ja graag, snap er nog weinig van wat er nu gaat gebeuren

34 stem(men)
    36,2%
  3. Nee helaas, heb geen TeamSpeak

1 stem(men)
    1,1%
  4. Nee, geen intresse

22 stem(men)
    23,4%
  1. tck13

tck13 Developer
    Developer Project Leider

Lid geworden:
    2 feb 2015
    Leuk Bevonden:
    48
    Beste MineNation Spelers,

Na lange radiostilte omtrent MineNation willen we jullie graag informeren over de volgende zaken:
    De laatste tijd is door verschillende omstandigheden de game MineNation stil komen te liggen. Echter gaat het triumviraat van Sander (@Goldheroo), Stefan (@DusStefan) en mijzelf (@tck13) nu aan de slag om
    MineNation weer terug op de rails te zetten en er de game van de maken die jullie is beschreven!

Om de game weer terug op de rails te zetten hebben we gekeken naar de video waarin
    MineNation aan jullie werd gepresenteerd, alweer bijna 10 maanden geleden:

"Is het een beetje CivCraft? Is het een beetje WynnCraft? Is het een Civilization? Is het een beetje Survival & Kingdom? Is het een beetje Minetopia?"

Is de game nu zoals beschreven? Wij denken (nog) van niet, volgens ons is MineNation nu teveel een survival met claims & cooldowns. Niet die enorm grote game die David wilt geven aan jullie. Niet die game die wat weg moest gaan hebben van CivCraft, WynnCraft, Civilization, Kingdom & Minetopia.

Dat is wel wat wij voor ogen hebben en waarom jullie met z'n 1452 tegelijk de eerste dag online kwamen. Dat zegt wat over het concept...

Je voelt het waarschijnlijk al aankomen, maar wij zijn er van overtuigd, dat wij drieën als we tijd & resources krijgen, het mogelijk kunnen maken om deze leuke game echt te publiceren. We brengen de game terug naar hoe het oorspronkelijk bedoeld was. Waar je klein zult beginnen met een stam, uitbreidt naar een dorp en mogelijk zult eindigen met een stad ter grootte van een Minetopia stad. Ieder fase heeft zijn eigen mogelijkheden en uitdagingen, zal jij het het verst brengen?!

Wij hopen dat jullie hyped zijn en bereid zijn even geduld te hebben terwijl wij deze vette gamemode, samen met de andere vette gamemodes die er nog aan komen, gaan klaarstomen voor jullie.

Start ontwikkeling van MineNation staat geplannend op:
    1 september 2017

TeamSpeak gesprek staat geplannend op:
    19 augustus om 19:00 uur
    Het projectleider-team,
    [​IMG] GoldHeroo
    [​IMG] DusStefan
    [​IMG] Tck13

Daniel_DM, Arrownz, GyvanDDG en 18 anderen vinden dit leuk.
  2. Sammie

Sammie Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    12 jul 2017
    Leuk Bevonden:
    7
    laat minenation weer tot leven komen!
    En David moet weer opnemen

3. Eenwoelie

Eenwoelie DDG kenner!

Lid geworden:
    10 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    228
    #MakeMinenationGreatAgain

4. Jordieh

Jordieh DDG kenner!

Lid geworden:
    3 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    346
  5. flipvt.

flipvt. Actief DDG lid

Lid geworden:
    8 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    40
    eindelijk updates incomeing gelukkig zit ik al in een actief team die nooit gestopt is #ColosKoningVanMinenation

6. jochpie

jochpie Actief DDG lid

Lid geworden:
    5 dec 2016
    Leuk Bevonden:
    29
    #makeminenationgreatagain #TeamColos

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Larsvdp, MichielH03, Minuten44 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Joppe9431

Joppe9431 Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    21 jun 2017
    Leuk Bevonden:
    3
    #makeminenationgreatagain

JustJoranMG en Sxnder vinden dit leuk.
  8. Timothys

Timothys Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    28 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    2
    Nice lekker veel man!!!! en nieuwe updates..

JustJoranMG en Sxnder vinden dit leuk.
  9. Sxnder

Sxnder Actief DDG lid

Lid geworden:
    17 jun 2016
    Leuk Bevonden:
    60
    JAJA!! Hier is die dan!! De update, fijn om te zien dat er weer AANDACHT word gegeven aan de PRACHTIGE gamemode! <3 ik kan nou al niet meer wachten op 1 sep...

Ook zij David iets over 4 keuzes met wat wij willen met minenation, wat is hier me gebeurd? ;)

#MAKEMINENATIONGREATAGAIN!
    ~ Sxnder out

MichielH03, Joppe9431 en JustJoranMG vinden dit leuk.
  10. Sammie

Sammie Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    12 jul 2017
    Leuk Bevonden:
    7
    #MAKEMINENATIONGREATAGAIN
    #COLOSKONINGVANMINENATION

Joppe9431, Minuten44 en JustJoranMG vinden dit leuk.
  11. tck13

tck13 Developer
    Developer Project Leider

Lid geworden:
    2 feb 2015
    Leuk Bevonden:
    48
    Ik heb samen met @Goldheroo & @DusStefan de 4 voorstellen van David bekeken en kwamen tot de conclussie dat keuze 5 veel meer potentie zou hebben. Daardoor hebben we besloten die keuze zelf te maken, inverband met wij door willen met MineNation en laten zien wat er bedoeld is met dit concept!

Ik hoop dat jullie onze keuze begrijpen ;)

Oomske2, flipvt. en Sxnder vinden dit leuk.
  12. - ̗̀ JustTimm ̖́-

- ̗̀ JustTimm ̖́- ResourcePack Artist
    ResourcePack Artist CityCraft Staff

Lid geworden:
    15 mrt 2017
    Leuk Bevonden:
    40
    Het is me nu nog niet helemaal duidelijk HOE jullie het beter willen gaan maken...

Sxnder vindt dit leuk.
  13. Sxnder

Sxnder Actief DDG lid

Lid geworden:
    17 jun 2016
    Leuk Bevonden:
    60
    Zeker waar,want met alleen stammen die aanpassen is het even leuk, maar niet voor maanden..

14. tck13

tck13 Developer
    Developer Project Leider

Lid geworden:
    2 feb 2015
    Leuk Bevonden:
    48
    Daarvoor kan je boven aan de pagina aangeven in de poll dat je graag een TeamSpeak gesprek zou willen zien plaats vinden zodat alle vragen van jouw & andere kunnen worden weggenomen ;)

Wees niet bang, we pakken het dit keer groot & goed aan!

Sxnder vindt dit leuk.
  15. jochpie

jochpie Actief DDG lid

Lid geworden:
    5 dec 2016
    Leuk Bevonden:
    29
    ik zag iets over idee 5 langs komen. wat houd dat in? of wat houd het deels in?

Sxnder vindt dit leuk.
  16. tck13

tck13 Developer
    Developer Project Leider

Lid geworden:
    2 feb 2015
    Leuk Bevonden:
    48
    Er waren meer kanten die we met MineNation op zou kunnen gaan, eerst was het plan dat de 4 op dat moment gemaakte ideeen aan jullie werden voorgelegd.

Maar omdat er later een 5de plan kwam dat alle andere plannen versloeg en het projectleider-team verlieft maakte op de game is gekozen om dat plan gewoon te gaan ontwikkelen.

Sxnder vindt dit leuk.
  17. jochpie

jochpie Actief DDG lid

Lid geworden:
    5 dec 2016
    Leuk Bevonden:
    29
    dus niemand weet wat idee 5 is. kunnen ee een klein voorproefje krijgen wat het deels inhoud?

Sxnder vindt dit leuk.
  18. Sxnder

Sxnder Actief DDG lid

Lid geworden:
    17 jun 2016
    Leuk Bevonden:
    60
    ^^^^

Hier zijn wat ideeën hoe ik denk dat je minenation actief houdt. En het interessant maakt voor nieuwe spelers. Feedback would be Nice.

• Elke maand 1 GROTE update (de laatste dag van de maand) denk aan 3e beroep, minenation mappen verkleinen. Technologie update. Dit zorgt er voor dat er veel verandering in spel en houdt je het leuk voor de actieve spelers.
    • Technologie updates; 1 a 2/3 maanden elke keer een tijdperk update, dit houdt in dat je bijv. Van de prehistorie naar de volgend tijdperk gaat. Dit lijkt mij een prima tijdperk zo dat we over een aantal maanden later ook de beloofde machines hebben.
    • Meer communicatie met spelers, in dit forum post zien we gelukkig al dat er aandacht word gegeven aan de spelers en d'r een plan is voor informatie uitleggen aan spelers. Ik zou zeggen.. maak dit een wekelijks/maandelijks iets! Hierdoor zie je ook goed war de spelers willen. In de tijd van wheaterlight gebeurde dit ook en zorgde er voor dat er goed geluisterd werd naar spelers.
    • Ook denk ik dat het makkelijker moet worden voor mensen ok steden te bouwen (en als ik dit forum post lees gaat dat ook gebeuren) nu is het eigenlijk onmogelijk om überhaupt een groteren base te maken dan 20 chunks omdat het zo langzaam levelt (wij zijn bijna 19, en gaat nog steeds sloom met 3x 50+ HH's)

jochpie vindt dit leuk.
  19. jochpie

jochpie Actief DDG lid

Lid geworden:
    5 dec 2016
    Leuk Bevonden:
    29
    en nog een boer en smid lvl 50+

20. tck13

tck13 Developer
    Developer Project Leider

Lid geworden:
    2 feb 2015
    Leuk Bevonden:
    48
    Ik zal werk gaan maken van dat TeamSpeak gesprek waarin zeker het een en ander zal worden vertelt.

Ben ik het niet helemaal mee eens, denk dat er continu voldoende te doen moet zijn voor jullie en ben zelf meer voorstander van updates on the fly (wanneer er weer wat bruikbaars af is, variërend van grote). Voor de rest ga ik graag het gesprek aan met jullie tijdens TeamSpeak gesprekken ;)

Minuten44 en jochpie vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina