Gesloten The Purge

Discussie in 'Gesloten' gestart door JellostiosJ, 3 mei 2020.

?

Vinden jullie dit een leuk idee ?

1. Ja

0 stem(men)
    0,0%
  2. Nee

0 stem(men)
    0,0%
  3. Ja maar op een andere manier

0 stem(men)
    0,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JellostiosJ

JellostiosJ Super DDG lid

Lid geworden:
    11 apr 2020
    Leuk Bevonden:
    0
    De bekende film The Purge. Kent zo goed als iedereen. De dag waar stelen moorden kill alles mag. De dag waar de politie helemaal niks mag doen. In de film is dit dagelijks.

mss kunnen we dit 3 maandelijks of maandelijks doen. En bv soort van bunkers huizen hebben en dat eigenaren dIe kunnen verhuren op de dag van purge zodat mensen niet dood gaan. Zo verdienen ze ook geld aan the purge. Wel verbieden dat mensen bv hun winkel of eigen huis te huur stelen zou niet mogelijk zijn. Daarop kunnen ze een bv boete krijgen. Tenzei ze hun huis verbouwen met bv ijzeren platen voor hun ruiten.

het is wel is leuk omdat mss in minetopia te brengen zo 1 dag. Met regels natuurlijk je kan geen huizen vernietigen, zomaars iemand kisten leeg halen terwijl hij hem zelf niet kan beschermen. Maar dat iedereen zich kan schuilen

ik hoop dat dit mss kan uitgewerkt worden. Ik vond het moeilijk om dit te verwoorden op een document. Discord jelle#2656 kan ik het meschien beter verwoorden.

2. deliam001

deliam001 Legend

Lid geworden:
    13 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    23
    Dit is ooit in het verleden al gebeurd in MT :)

3. Marijn2341

Marijn2341 DDG Held

Lid geworden:
    7 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    42
    Minetopia is een gamemode gebaseerd op "realiteit"..
    Volgensmij is dit niet echt realistisch kappa

4. Lokerhp / Rijsberhp

Lokerhp / Rijsberhp DDG Held

Lid geworden:
    30 okt 2017
    Leuk Bevonden:
    36
    Ik denk dat ze dit nuet op de echte server zullen doen, alleen misschien aan het einde van bv een 5 jaar event oid, Waarom niet op de echte server? Nou stel je voor, jij werkt 4 jaar aan een collectie gear. 1 iemand weet dat en breekt bij jou in, doei collectie

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie