1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

survival

Discussie in 'Ideeënbus' gestart door Itskowstheboss, 30 jun 2017.

1. Itskowstheboss

Itskowstheboss DDG Lid

Lid geworden:
    31 aug 2016
    Leuk Bevonden:
    2
    Beste ddg. Ik zit op de survival, Maar het word niet meer leuk.. Want er is overal gegrieft etc!! mijn iedee is als er gwn een nieuwe survival map komt en dan als je grond ook kan claimen.

2. KingOfDoom

KingOfDoom Server Support
    Server Support

Lid geworden:
    10 mei 2014
    Leuk Bevonden:
    100
    Grond claimen zal nooit op ddg survival komen (behalve dan het dorp systeem, maar dat is anders). Dit omdat mensen anders een enorm gebied gaan claimen en dan inactief gaan, waardoor de wereld eigenlijk hetzelfde wordt als het nu is, maar dan minder gegrieft gebied dat je gewoon niet kan gebruiken.

Trouwens, ik heb laatst de freezone even verkend en er zijn nog wat plekjes te vinden die niet gegriefd zijn, dus je moet gewoon even beter kijken.

Matthias | xBelgianBoy vindt dit leuk.
  3. Matthias | xBelgianBoy

Matthias | xBelgianBoy Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    6 jul 2014
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben wat laat. maar ik heb vernomen dat je als beginner beter wacht met een huisje bouwen tot je speler bent. en dan in zone 1 gaat waar "bijna" nooit gegrieft word.

4. justcollin

justcollin DDG Lid

Lid geworden:
    9 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    9
    IDD daar word minder gegriefd maar om nou 24 uur niks te doen

5. Matthias | xBelgianBoy

Matthias | xBelgianBoy Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    6 jul 2014
    Leuk Bevonden:
    1
    niks doen. iedere beginner zie ik klagen over het feit, "Geen Eten." miss de 1e 24uur eten verzamelelen. je kan ook al gaan minen om iron te halen en aan spelers vragen om je dia voor je te hakken. in ruil vooor 1 dia bvb dingen genoeg te doen in afwachting. en het is een tijdje lopen om een plek te vinden.

KingOfDoom vindt dit leuk.
  6. justcollin

justcollin DDG Lid

Lid geworden:
    9 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    9
    ok,
    dat is natuurlijk ook mogelijk .
    maar ik bedoelde meer van dat zowel farms als huisjes/opslagplekjes gegriefd zullen worden
    en dat je gewoon kan survivallen en een staff kan aanspreken als er is gegriefd

Deel Deze Pagina