Gesloten Staff die abused

Discussie in 'Gesloten' gestart door IkHeetSam, 13 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IkHeetSam

IkHeetSam Super DDG lid

Lid geworden:
    12 nov 2019
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste meneer
    de heer Willem de pl van de server heeft bij mij zeer verkeerd gehandeld ik zou graag willen dat hij ze eigen fout inziet of dat danny of david hier op reageren en dit vervolgens regelen. Dit is de situatie : Ik trade met een level 75 die elke maand van alles en nog wat koopt op de buycraft. De deal is een broek voor 8k vervolgens zegt hij dat ik hem heb gescamt ik zeg laten we ff de politie derbij halen. De politie rechercheurs/ agenten en de brigadiers / hele team arriveert een geeft mij gelijk en zegt dat als ze mij der niet uit laten hij zelf word aangehouden maar meneer level 75/D..... haalt toevallig al zijn staff vriendjes en daarna ze hele goeie vriend Willem, Willem tpd naar me en zegt hey en pakt de 8k van me af en geeft hierbij toe in de chat dat hij zijn eigen regels overtreed en ik en de justitie staan met een mond vol tanden want Willem gaat hier 1. Tegen de justitie rechercheurs in 2. Hij houd zich niet aan de minetopia ingame regeling zoals hij zelf in de chat toegeeft Ik wil dus graag de de 8k van de heer ingenomen en op mijn acount word gestort of via ergens anders de 8k word gestort( En tussen dit hele verhaal heb ik zeker pay2win gezegt in de chat wat ook te verwachten valt als zo iets gebeurd)

Mvg OHzZiXx (Dit is ook me ingame)

2. koning12012

koning12012 DDG Superheld

Lid geworden:
    23 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    154
    1. Klachten kun je hier melden.
    2. De Politie gaf jou zeker geen gelijk, scammen is niet toegestaan.
    3. Je kunt wel verwachten dat hij geld (dat gescammed is) van je af neemt. Zeker als je weet dat dit zeker niet de eerste keer is.

lennerd giraldo en Zeveraar vinden dit leuk.
  3. IkHeetSam

IkHeetSam Super DDG lid

Lid geworden:
    12 nov 2019
    Leuk Bevonden:
    0
    1. okey
    2. Zeker wel ik heb namelijk niet gescamt zoals de politie al zei: Sorry meneer leon maar het is GEEN geldig bewijs en hij heeft bewijs dat ie toesteming had
    3. Ja als het geldig bewijs is dan wel ja

4. ErayKDB

ErayKDB DDGGod

Lid geworden:
    11 mrt 2017
    Leuk Bevonden:
    93
  5. IkHeetSam

IkHeetSam Super DDG lid

Lid geworden:
    12 nov 2019
    Leuk Bevonden:
    0
    Om het feit dat de staff ziet dat ik gelijk heb en niet meer reageert? of dat willem abused?

6. Toon/Tqqn

Toon/Tqqn Moderator

Lid geworden:
    27 aug 2014
    Leuk Bevonden:
    155
    Omdat deze klacht al intern wordt behandeld zal ik deze post sluiten.

Gesloten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie