Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Sommige websites doen er lang over om te openen

OmerSmitham

Nieuw DDG lid
Hallo vrienden, ik heb een probleem op mijn Windows 10-computer. Sommige websites openen gewoon, en sommige duren lang en na een tijdje kreeg ik deze foutmelding "er verbindings time-out". Het is mijn Chrome-browser. Ik heb ook geprobeerd die websites in Firefox te openen en daar werden deze gewoon geopend. Ik begrijp niet wat het probleem zou kunnen zijn? Heeft iemand eerder een dergelijk probleem gehad? Help me alsjeblieft vrienden om het op te lossen.
 

OmerSmitham

Nieuw DDG lid
Na een aanzienlijke hoeveelheid tijd op internet te hebben doorgebracht, vond ik dit artikel online en kwam ik dit specifieke bericht tegen. Ik heb er een aantal gevolgd. Eerst heb ik de DNS-cache vernieuwd en daarna de LAN-instellingen aangepast. Nadat deze methoden goed waren uitgevoerd, is het probleem opgelost. Nu heb ik geen problemen meer met het openen van de ongeopende websites. Deze reageren perfect. In ieder geval heel erg bedankt.
 
Top