Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Behandeld Slyblock enderchests

jesse240105

DDG Lid
Theslycat
Theslycat
None
Zoals velen weten zijn enderchests op skyblock uitgezet, hierbij als idee of ze terug kunnen komen, het zou handiger met opslag zijn en natuurlijk voor bijv event moderators handig om hun spullen in een enderchest op te slaan, natuurlijk kunnen mods niet zomaar bij een ander in de enderchest kijken, maar het zou ook helpen met privé stuf. Daarom dus de aanvraag of ze weer terug kunnen komen in het skyblock leven

gr. MetJesse
 
Laatst bewerkt:

TimmieGamer_

DDG Held
TimmieGamer_
TimmieGamer_
None
Nice idee!!

Ik mis de enderchesten echt heel erg ingame. omdat ik nu elke keer mijn shulker boxen in een kist moet doen en niet de shulkers die ik t meeste gebruik in mijn ender chest kan doen, zodat ik er bijna overal bij kan.

Daarom hoop ik dat enderchesten ook in de game gaan komen puur voor het spelersgemak!
 
Laatst bewerkt:

AllesIsNormaal

Forum Moderator
Event Manager
Community Manager
Classic Projectleider
Forum Support
AllesIsNormaal
AllesIsNormaal
None
Hey,

Bedankt voor het idee. Zoals ik je al in jouw andere idee heb vermeld, gaan we binnenkort kijken naar de end :)
 
Top