Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Skyblock ideeën

TimmieGamer_

DDG Held
TimmieGamer_
TimmieGamer_
None
Beste spelers en staff leden,

Gezien er de laatste tijd steeds minder mensen op skyblock spelen heb ik een paar ideetjes die ik toe wil lichten.
1. Ongeveer 1x a 2x per jaar een island reset te doen op skyblock.
2. Na een grote update niet meteen in 2 maand heel veel updates doen en dan 4 maand geen enkele update. daarmee bedoel ik dat je het meer over een grotere tijd verdeeld. dus niet 1 per week maar dan 2 per maand.
3. Het levelen van islands niet zo lastig maken. Nu worden er telkens weer de blocks die veel waard zijn die mensen gebruiken om te levelen op een lager gewicht gezet kwa level punten, hierdoor demotiveer je mensen om hun level te gaan pushen en hierdoor stoppen ze eerder.
Bijvoorbeeld: de beacon was eerst 3 levels per block nu 1,5 en op die manier zijn ook de obsidiaan, gold, emerald en dia blocks generfd. dit demotiveert spelers ook.

Ik hoop dat jullie hier wat mee gaan doen!
 

Ellabellaboem

DDG Kenner
ellabellaboem
ellabellaboem
None
Persoonlijk sta ik alleen achter punt 2.

Ik denk dat als je punt 1 gaat uitvoeren dat waarschijnlijk alleen maar met tegenwerkende kracht gaat werken bij genoeg mensen. Gezien sommige projecten en dingen die je wil bereiken langer kunnen duren dan 1 jaar. Laat staan een half jaar. En persoonlijk zou ik het ook niet fijn vinden als iets waar ik veel werk en tijd in heb gestopt verdwijnt naar z'n korte periode. En zou ik dus waarschijnlijk snel de neiging hebben om te stoppen.

Daarnaast als iemand die veel bezig is met levelen in skyblock vind ik het systeem nu zeker niet te lastig. Het is niet makkelijk maar wat zou het plezier erin zijn als je makkelijk kan levelen? Het is prima in mijn beleving. Beetje uitdaging doet niemand kwaad.

Timmiegamer maakt zeker een punt als hij zegt dat er de laatste tijd weinig mensen online zijn. Ik denk dat we dat allemaal wel opgemerkt hebben. Ik denk alleen niet dat het speelplezier vergroot / skyblock aantrekkelijker wordt met deze "oplossingen".
 

Sickootie

DDG Held
Sickootje
Sickootje
None
Punt 1 kan je snel al verbeteren door elke keer wel de versie te updaten en niet perse hele islands te resetten.
Punt 2 Prima.
Punt 3 Wat nou als je een paar spelers die veel spelen beetje bij elkaar trommelt en een hele nieuwe is values aan blocks geeft op waarde en moeilijkheid van de blocken. Zo waren Dia blocks bijv niet generfd maar gebuffed kwa level, omdat mensen erover oneens waren wat het level was + als je elk id een value geeft (in bijv een Excel bestandje) met veel mensen die veel spelen en beetje waarde en moeilijkheid van blocks weten kan Ricardo daar veel meer mee ipv dit is niet goed en dat is niet goed. :D
 

TimmieGamer_

DDG Held
TimmieGamer_
TimmieGamer_
None
Punt 1 kan je snel al verbeteren door elke keer wel de versie te updaten en niet perse hele islands te resetten.
Punt 2 Prima.
Punt 3 Wat nou als je een paar spelers die veel spelen beetje bij elkaar trommelt en een hele nieuwe is values aan blocks geeft op waarde en moeilijkheid van de blocken. Zo waren Dia blocks bijv niet generfd maar gebuffed kwa level, omdat mensen erover oneens waren wat het level was + als je elk id een value geeft (in bijv een Excel bestandje) met veel mensen die veel spelen en beetje waarde en moeilijkheid van blocks weten kan Ricardo daar veel meer mee ipv dit is niet goed en dat is niet goed. :D
heb je ff? dan kan ik kijken of ik een keer tijd heb:eek:
 
Top