Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Skyblock bouwevent

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheBigPunisher

DDG Held
d
IK zal je een tip geven: maak een sneeuwpop, verkoop het sneeuw en koop daar je spullen van. Ik heb hetzelfde gedaan en kom nu maar kijken wat ik nu atm heb xD (/is warp NaaktePandah)

dankjewel voor het idee maar ik bouw alleen dus het is best moeilijk en ik heb ook niet heel erg veel geld dus kan niet echt bouwen wat ik in gedachte heb. dus ik heb gebouwd met blokken die ik had en kon kopen en nu ben ik blut dus hopelijk kijken ze meer naar de moeite wat ik al eerder zei.
 

DeBenny

DDG Kenner
DeBenny
DeBenny
None
Ik heb deze week mijn best gedaan, ik heb ook wat andere deelnemende eilanden bekeken. Ik hoop dat ik win maar er zitten ook nog ander hele mooie eilanden bij.
 

TheBigPunisher

DDG Held
Nee je hebt gelijk iedereen heeft wel denk ik zijn best gedaan, alleen ik ben ook gaan kijken naar andere deelnemers maar het is geen landcape dit zag ik bij heel veel mensen gezien. En ik vind het een beetje arrogant om het te zeggen dus heb het zo gelaten maar er zaten heel veel tussen die niet echt onder het thema vallen na mij mening. Dat is heel erg zonde wat ze hebben allemaal er hard aan gewerkt dus heb medelijden met hun.
 

TheBigPunisher

DDG Held
Nee je hebt gelijk iedereen heeft wel denk ik zijn best gedaan, alleen ik ben ook gaan kijken naar andere deelnemers maar het is geen landcape, dit zag ik bij heel veel mensen gezien. En ik vind het een beetje arrogant om het te zeggen dus heb het zo gelaten maar er zaten heel veel tussen die niet echt onder het thema vallen na mij mening. Dat is heel erg zonde wat ze hebben allemaal er hard aan gewerkt dus heb medelijden met hun.
 

Jurgen

Ex-Staff
De winnaars:
Eerste plaats: Het eiland van Its_To.
Tweede plaats: Het eiland van Robvanv.
Derde plaats: Het eiland van Andre_NL
Gefeliciteerd!

Bedankt voor het inzenden van de mooie creaties, tot bij het volgende event!
 

TheBigPunisher

DDG Held
De winnaars:
Eerste plaats: Het eiland van Its_To.
Tweede plaats: Het eiland van Robvanv.
Derde plaats: Het eiland van Andre_NL
Gefeliciteerd!

Bedankt voor het inzenden van de mooie creaties, tot bij het volgende event!

gefeliciteerd!
Hopelijk komen er meer events aan voor skyblock!.
 

Jurianschout

DDG Kenner
Dacht het niet jurrian! :p

Gefeliciteerd met je 1e Plaats!
(Ik had er niet zoveel zin in en stopte met het event...)

Ik vind (persoonlijk) Dat Robvanv gewonnen had min punten van jullie vind ik: Bomenfarm op de laag, cactusfarm, Sugercane farm en een meloenfarm. Robvanv had alleen landscape en jullie wat minder. Maar ik vind het er heel mooi uit zien GG!

En de andere die mee hebben gedaan vind ik het ook heel mooi!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top