Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Skyblock bouwevent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurgen

Ex-Staff
Beste DDG Spelers,

Vandaag begint het Skyblock bouwevent! De bedoeling van dit event is dat minimaal 1 laag van het eiland een bepaald thema moet krijgen. Het thema is: landscape!

Volgende week zondag zal er een jury langskomen om 20:00. Tot die tijd kun je dus je eiland ombouwen (minimaal 1 laag) naar een mooi landschap. Om het overzicht te behouden moet je je even inschrijven, dat kan via hier.

Natuurlijk hangt hier ook een prijs aan, iedereen zal namelijk een bepaald aantal coins krijgen, mits de jury ziet dat er serieus aan het eiland is gebouwd. De top 3 mooiste eilanden zullen de volgende prijzen mogen verdelen over de eilandbewoners:

#1: Dia rank + Elytra + Dragonhead
#2: Emerald rank + Elytra
#3: Gold rank + Dragonhead


Veel succes en veel plezier!
~MRxDiazoni & Jurgen
 
Laatst bewerkt:

TheBigPunisher

DDG Held
ik ben net een paar dagen begonnen met skyblock is best moeilijk om goeie blokken te vinden om zeg maar mooie landschap te bouwen dus voor beginners niet ideaal maar ga me best doen, met me team. Leuk idee +1
 

AdventurePandah

DDG Kenner
AdventurePandah
AdventurePandah
None
Moet het echt een hele laag zijn? Want anders ga ik op creative eerst even iets bouwen maar aangezien daar de plots niet zo heel groot zijn ;)
 

Sishu89

DDG Superheld
Kaiso89
Kaiso89
Quartz
Uiteraard, je hebt minimaal 1 laag om op te bouwen, wil jij maar de helft gebruiken van deze laag be my guest :)
 

TheBigPunisher

DDG Held
maar het word best moeilijk voor beginners om dit te doen wegens omdat we niet zo veel kunnen bouwen enz. omdat we geen goeie blokken er voor hebben dus ik hoop dat er meer word gekeken hoeveel moeite je ervoor heb gedaan want ik bouw, alleen ;(.
 
Laatst bewerkt:

AdventurePandah

DDG Kenner
AdventurePandah
AdventurePandah
None
maar het word best moeilijk voor beginners om dit te doen wegens omdat we niet zo veel kunnen bouwen enz. omdat we geen goeie blokken er voor hebben dus ik hoop dat er meer word gekeken hoeveel moeite je ervoor heb gedaan want ik bouw, alleen ;(.
IK zal je een tip geven: maak een sneeuwpop, verkoop het sneeuw en koop daar je spullen van. Ik heb hetzelfde gedaan en kom nu maar kijken wat ik nu atm heb xD (/is warp NaaktePandah)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top