Scoreboard levels

Discussie in 'Ideeënbus' gestart door arla129., 4 mei 2019.

1. arla129.

arla129. Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    20 mei 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

Ik had het idee voor een scoreboard voor levels, of een manier om het level van een speler te zien. Het zou veel handiger zijn, voor mensen die actieve teamleden zoeken, om te zien of degene waarmee ze in gesprek zijn wel echt actief is. Ook bevordert het de competitiedrang onder de lage level spelers, het zorgt ervoor dat mensen echt verder willen komen in de game en niet na een tegenvaller gelijk stoppen.

Ik hoop dat jullie dit een goed idee vinden en dat er iets mee word gedaan.

- Arla

2. Dropodee

Dropodee DDGGod

Lid geworden:
    21 jun 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je bedoelt voor een soort Nametag dingetje kwa kleur ofzo? Want kwa scoreboard snap ik je niet helemaal

3. arla129.

arla129. Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    20 mei 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei: Een scoreboard OF een manier om levels te zien. Met een scoreboard bedoel ik een ranglijst in de lobby met de top 10 van mensen met de hoogste levels. Die nametags zijn ook een goed idee, kan natuurlijk allebei.

4. Ramimar

Ramimar Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    15 apr 2019
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat een scoreboard in de lobby juist een negatieve invloed zou hebben op de spelers die na een tegenvaller meteen zouden stoppen, want dan zien ze hoe ver sommigen al zijn en denken ze dat het niet meer in te halen is en het toch geen nut heeft om te spelen.

5. Marciismx

Marciismx DDGDonor

Lid geworden:
    27 feb 2019
    Leuk Bevonden:
    2
    Planetcraft draait niet om mensen uit te moorden en maar overal het beste in zijn planetcraft draait ook gwn om grinding en iets vet maken van je land.

6. Ramimar

Ramimar Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    15 apr 2019
    Leuk Bevonden:
    0
    @Marciismx Klopt, maar ik denk dat jongere spelers hier anders over zullen denken en dat het nutteloos is, want arla129 wilde de competitiedrang verhogen.

7. Marciismx

Marciismx DDGDonor

Lid geworden:
    27 feb 2019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja competitie in het bouwn van je land wie heeft straks het mooiste land.

8. Ramimar

Ramimar Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    15 apr 2019
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar jonge kindjes zien dan dat velen al veel verder zijn en zullen niet gaan spelen, want ze denken dat ze nooit het mooiste land kunnen krijgen, omdat anderen al veel meer spullen etc. Zullen hebben

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie