Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Samenvoeging creative plots free en premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascal6789

Ex-Staff
pascal6789
pascal6789
None
Beste DDG spelers,

Morgen ochtend zal Creative Plots tijdelijk in onderhoud gaan i.v.m. een samenvoeging van Creative Plots free en premium.

Wat jullie ervan zullen merken:
  • Er kan vanaf de free en premium werelden met elkaar worden gechat.
  • Je kunt nu niet meer CP free of premium joinen via de main lobby. Dit is verplaatst naar de CP lobby.
  • Spelers zonder rank kunnen nu ook worden toegevoegd en mee bouwen op plots in de premium wereld.
Met vriendelijke groet,
pascal6789
PL DDG Creative Plots
 
Laatst bewerkt:

legopoppetje 321

DDG Kenner
legopoppetje321
legopoppetje321
None
dat wordt een gezellige boel in CP!

lijkt me ook wel grappig kunnen mensen zonder rank de plots van mensen met rank zien, alleen hoe zit het met de bonussen die mensen met Premium hadden. Ik dacht tenminste dat die world edit hadden. Ik weet dit niet zeker of dat ook echt zo is, maar als het wel zo is hoe is het dan als je iemand met rank op je plot add als je geen rank hebt?
 

synfulls

DDG Held
synfulls
synfulls
Emerald
Betekend dat je dus ook die spam op crea prem krijgt? Ja daag, ik ging daar heen zodat ik geen spam krijg
 

pascal6789

Ex-Staff
pascal6789
pascal6789
None
dat wordt een gezellige boel in CP!

lijkt me ook wel grappig kunnen mensen zonder rank de plots van mensen met rank zien, alleen hoe zit het met de bonussen die mensen met Premium hadden. Ik dacht tenminste dat die world edit hadden. Ik weet dit niet zeker of dat ook echt zo is, maar als het wel zo is hoe is het dan als je iemand met rank op je plot add als je geen rank hebt?

Bonussen blijven het zelfde en instellingen kunnen alleen door de plot eigenaar worden veranderd
 

pascal6789

Ex-Staff
pascal6789
pascal6789
None
Bruh!
Daar gaat et voordeel van premium...
Helaas.. Dat wordt dus voortaan een crea servertje maken...

De voordelen van premium blijven gewoon het zelfde.

Gezellige?
De L()()K <><,>< Chat?
Pfff sorry maar gooi er een instelling in dat je kan KIEZEN voor beide of enkel die wereld chat!
Dit is eventueel wel een idee maar kan bij deze update nu niet meer worden toegevoegd.
Zoals al gezegd als er staff online is worden spelers die spammen gewoon gekicked, mocht er geen staff online zijn kan je ze reporten of bij een stafflid melden.
 

synfulls

DDG Held
synfulls
synfulls
Emerald
Gezellige?
De L()()K <><,>< Chat?
Pfff sorry maar gooi er een instelling in dat je kan KIEZEN voor beide of enkel die wereld chat!
Ik ben het niet zo vaak met alex eens, maar hij heeft een punt. De meesten van ons ergeren zich aan dat soort berichten, maar willen wel bouwen en soms kletsen daarom ging ik (en meerderen) naar prem
 

synfulls

DDG Held
synfulls
synfulls
Emerald
(vervolg) en door deze update kan het aanvoelen dat deze bovengenoemde "vrijheid" van ons ontnomen wordt.
 

LuccaH

DDG Superheld
LuccaH
LuccaH
None
Lijkt me een toffe update! Lijkt me leuk om mijn premium plots ook te kunnen laten zien aan mensen zonder rank ;)
 

Melleeee

Legend
Melleeee
Melleeee
Legend
Beste DDG spelers,

Morgen ochtend zal Creative Plots tijdelijk in onderhoud gaan i.v.m. een samenvoeging van Creative Plots free en premium.

Wat jullie ervan zullen merken:
  • Er kan vanaf de free en premium werelden met elkaar worden gechat.
  • Je kunt nu niet meer CP free of premium joinen via de main lobby. Dit is verplaatst naar de CP lobby.
  • Spelers zonder rank kunnen nu ook worden toegevoegd en mee bouwen op plots in de premium wereld.
Met vriendelijke groet,
pascal6789
PL DDG Creative Plots
Altijd wel leuk een update van ddg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top