1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bug Report van lenboya - Mijn Spullen kwijt toen ik van Cosmo naar DownTown ging

Discussie in 'Bugs & Problemen' gestart door lenboya, 17 jul 2017 om 14:04.

1. lenboya

lenboya Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    8 aug 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Titel van je report Mijn Spullen kwijt toen ik van Cosmo naar DownTown ging
    Op welke server en/of game bevind zich de bug? Minetopia
    Wat voor een soort bug/probleem is het? Een portal bug dat al mijn spullen weg gingnen
    Screenshot of video van de bug(Indien mogelijk) https://gyazo.com/24245cf963c5cfb839f00cb1351e202b
    Leg de bug zo uitgebreid mogelijk uit Heey Staff ik had een vraagje want toen DownTown uit kwam ging ik van de portal van Cosmopolitan naar DownTown voor het eerst ik had veel waardevolle spullen mee had al mijn spullen uit mijn huis in Heratopia mee omdat die stad weg ging en toen ik in DownTown was waren al mijn spullen weg ben ik best boos over aangezien ik nu geen MT meer speel want ik weet dat ik niet meer verder dan toen ga komen
    ik weet niet hoe het komt maar ik vroeg aan vrienden of ik het terug kan krijgen en die zijden van wel als je een mailtje stuurt ik hoop dat je hier iets aan kan doen want ik heb in mijn leven veel geleerd van dit evenement en wil niet stoppen met MT ik heb nog een screen van al mijn spullen als het nodig is en is het erg dat ik op het moment geen MT whitelist heb want die kan ik dan zo kopen als dat nodig is want was even inactief

Met Vriendelijke Groet lenboya

Wat is jouw Minecraft naam? lenboya

2. TypischKoen

TypischKoen Actief DDG lid

Lid geworden:
    8 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    42
    Beste Lenboya,
    Over dit probleem, contact even HTC op TS. Deze portal bug is al bekend en volgens mij probeerd alle DDG / MT staff er alles aan te doen om dit probleem te verhelpen!

Groetjes Koen :p

Deel Deze Pagina