Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Reglement AcidIsland

Sishu89

DDG Superheld
Kaiso89
Kaiso89
Quartz
Hallo allemaal,

Hieronder het volledige reglement binnen AcidIsland.
(Let op: Deze regels zijn een aanvulling op de standaard serverregels)

-Scammen is niet toegestaan.
-AFK Minen/Farmen is niet toegestaan.
-Deathtraps zijn niet toegestaan.
-Teamen in de PvP-wereld is niet toegestaan. (Ieder voor zich, het maakt niets uit of jij nu bij iemand op het eiland zit of niet)
-Item duplicator is niet toegestaan.
-Griefen is niet toegestaan.
-Lag machines bouwen is niet toegestaan.
-PvP-Loggen is niet toegestaan.
-Andere eilanden betreden zonder toestemming is niet toegestaan (Let op: een warp sign wordt als toestemming gezien)
-Anti-afk pools/machines zijn niet toegestaan.
-Alt-accounts mogen niets met elkaar temaken hebben op AcidIsland. (Dus 1. Niet bij elkaar op het eiland 2. Niet op de warp staan van het andere eiland.)

Groetjes,
Sishu89
 
Laatst bewerkt:

scheidschiel.

DDG Kenner
Rip... Maar ook meteen van Heel ddg :(
Ik heb met pl minetopia en admin gepraat en die vonden het eigenlijk ook onzin dat het van heel DDG is. Sishu89 had tegen mij gezegd dat als je op 1 gamemode gebanned wordt dat dat automatisch heel DDG is.. en admin zei heel wat anders. Ik raad je aan om eens met Mark (qildor) te praten

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
 

Ouassim23

DDG UltraLegende
Ouassim23
Ouassim23
None
Ik heb met pl minetopia en admin gepraat en die vonden het eigenlijk ook onzin dat het van heel DDG is. Sishu89 had tegen mij gezegd dat als je op 1 gamemode gebanned wordt dat dat automatisch heel DDG is.. en admin zei heel wat anders. Ik raad je aan om eens met Mark (qildor) te praten

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Al gefixt hoorxD
 
Top