Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten RECOURCEPACK BUG

Status
Niet open voor verdere reacties.

RomijnH

DDG Superheld
DezeKeerRomijn
DezeKeerRomijn
MT Staff
Beste Forum,
Ik had dit al een aantal jaar geleden maar mijn recourcepack bugg is terug, als ik de nieuwste minetiopia recourcepack aanzet, zie ik alleen maar witte en groene blokken (meest wit). Ik doe alles via de normale gang van zaken en doe alles op de manier hoe je een texurepack erin zou moeten doen op de mac en hoe ik dat altijd doe alleen elke keer als ik de recourcepack erin wil zetten loopt me minecraft vast door de hoge hoeveelheid blokken.

wat gebruik ik?
-Optifine
-Labymod
-Macbook

Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen
Mvg Romijn

het lukt me niet om hier een screenshot in te voegen maar wil dat graag via discord doen, DezeKeerRomijn#6468
 

Bloemenpot

DDG Superheld
Bloemenpot
Bloemenpot
None
je kan proberen de texturepack aan te zetten vanuit je main menu ipv terwijl je ingame bent
 

Thijmqn

DDG Superheld
Thijmqn
Thijmqn
None
Beste,

Hiervoor kun je het beste een bug formlier invullen! Daar kunnen we jou verder helpen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top