Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Realistische kledingslijtage in Minetopia?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamewomen

DDG Superheld
yasmijn1983
yasmijn1983
None
mag je in je eigen kleding winkel repeteer kleding aan nemen en mee nemen na de city of niet is mijn vraag want wij hebben nu 2 kleding winkels
 

iThinque

DDG Superheld
iThinque
iThinque
None
Is idd leuk concept. Maar wel een beetje vergezocht over het reallife gebeuren. Er hadden misschien iets andere ideeën beter gebruikt kunnen worden om de game realistischer te maken. Het is nou niet bepaald een motiverende update naar mijn mening.
 

FlorianDDG

DDG Kenner
Flqrian
Flqrian
None
In het echt heb ik nu al jaren lang dezelfde kleding. En het heeft geen 'damage'.
Dus ik lijkt me niet echt zo'n goede beslissing om dit wel in Mintopia te doen. Want Kleding slijt niet zo snel.


Als je update toch zou gaan kopen lijkt het me wel beter om de procenten omlaag te doen, zodat er toch wel damage op komt maar iets minder snel. Dan zou het ook iets realistischer zijn.
True!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top