Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Behandeld rank prebublic

Status
Niet open voor verdere reacties.

joopiesaus232

DDG Held
Joopiesaus232
Joopiesaus232
None
Beste lezer,

Sins vandaag kunnen er ook dia/gold/ermeralt/en iron ranks op de prepublic.
Aleen ik heb gewoon minetopia maar ik kan er niet op terwijl ik evenveel betaal al een iron rank.
Terwijl je normaal met een iron rank niet eens op de normale minetopia kan.
Dus hopelijk kunnen jullie er iets aan doen.

mvg
Joopiesaus232
 
Beste lezer,

Sins vandaag kunnen er ook dia/gold/ermeralt/en iron ranks op de prepublic.
Aleen ik heb gewoon minetopia maar ik kan er niet op terwijl ik evenveel betaal al een iron rank.
Terwijl je normaal met een iron rank niet eens op de normale minetopia kan.
Dus hopelijk kunnen jullie er iets aan doen.

mvg
Joopiesaus232
Vanaf vandaag kan elke rank idd op minetopia pre public.

Echter heb jij zoals je zelf aangeeft een normale MT whitelist gekocht je betaald evenveel als een zilver rank maat een zilver rank heeft andere voordelen op de server en hier zit geen MT whitelist bij in bij de andere ranks zitten wel normale MT whitelisten daarom kan elke rank erop maar met een normale MT whitelist kan je er niet op

I know verwarrend maar ik hoop je hiermee iets duidelijker te maken waarom je er niet op kan

P.s. als de normale MT whitelist ook op pre public zou kunnen zou de map ook veel te vol raken, niet?

M.v.g. chiel24
 

Kudjoch

Ex-Staff
Kudjoch
Kudjoch
None
Hey @joopiesaus232

Is dit probleem al opgelost? Ik zet hem voor de zekerheid op 'In behandeling' tot ik een antwoord van je terug heb.
Vervelend dat je deze problemen ondervind, ik hoor het graag even van je ofdat het al opgelost is!

Bij deze is het topic dus 'In Behandeling'

Met vriendelijke groet,
Kudjoch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top