Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

radeon video kaarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zaitoo

DDG Lid
Zait00
Zait00
None
dit is niet echt een inee maar meer een probleem
iedereen met een redeon video kaart heeft een probleem met de carpack
hij wilt op een of ander manier niet laden en normaal krijg je dat hij dan alle texurpacks uit zet maar ik heb een error code weten te krijgen
The game crashed whilst initializing game
Error: cdo: Unable to fit: minecraft:custom/overige/coltm1911_fullmodel_asiimov, size: 512x512, atlas: 16384x16384, atlasMax: 16384x16384 - Maybe try a lower resolution resourcepack?

dat is deze ik weet niet wat het betekend of wat het is maar dit is wat minecraft zecht als jullie team hier mee bezig kan gaan zou dat fijn zijn en ik snap ook wel dat de mensen met een radeon kaart heel klein is maar ja ik vind het jammer dat ik of een andere video kaart moet kopen of het gewoon mis

als u messchien iemand nodig heeft die zeker wil helpen kan u mij contacteren op discord Zaitoo#1080
 

Milantjuuhhh1

DDG Kenner
Milantjuuhhh1
Milantjuuhhh1
None
Wij zijn erg druk bezig met het lichter maken van de packs, en daarmee hopen wij dat dit probleem snel is opgelost voor jou.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top