Event PLANETCRAFT | The Industrial Buildcontest

Discussie in 'Nieuws en Onderhoud' gestart door DDG Server, 11 jan 2020.

1. DDG Server

DDG Server DusDavidGames

Lid geworden:
    30 apr 2014
    Leuk Bevonden:
    723
    Beste Planetcraft spelers,

Een aantal maanden geleden hebben wij natuurlijk de 'PvP Arena Buildcontest' gehad! Dit was een succes en daarom hebben we nog een buildcontest voor jullie klaar staan. Dit keer niet in de vorm van het bouwen van een PvP arena, maar iets meer... industrieel! The Industrial Buildcontest! We zitten natuurlijk niet voor niks in de Industriële Revolutie in Planetcraft en daarom zouden we graag in deze stijl gebouwd zien worden. Natuurlijk laten we het hier niet bij, want de Scientist heeft een speciale opdracht voor jullie!

"Velen van jullie weten dat ik mij al mijn hele leven in de technologie heb verdiept en hier ook al vele onderzoeken en experimenten mee heb gedaan. De een gevaarlijker dan de ander en een nuttiger dan de ander. Zoals ik jullie beloofd heb, wil ik jullie helpen in de opstand. We moeten hier alleen wel een basis voor hebben." Hij zucht eventjes kort. "Ik zou graag willen zien dat jullie fabrieken gaan bouwen. We zouden dan samen hiermee aan de slag kunnen gaan om dingen voor de opstand te kunnen produceren."

Om het allemaal even duidelijk te hebben, zullen we het allemaal voor jullie op een rijtje zetten:
    - The Industrial Buildcontest begint op maandag 13 januari 2020 en zal eindigen op zaterdag 1 februari 2020.
    - Er wordt van je verwacht dat je een fabriek bouwt. Deze fabriek moet echter in de periode van dit buildcontest gebouwd zijn en mag niet al eerder gebouwd zijn!
    - Er zijn geen specifieke eisen aan de build. Dit betekent dat er geen eisen zijn in grootte, materialen of andere zaken. Zolang het eruit ziet als een fabriek is het goed. Dus blaas ons vooral omver!
    - Probeer onderscheid te kunnen maken in wat voor een fabriek je bouwt. Doe dit bijvoorbeeld met behulp van de aankleding in je fabriek. Dit is niet verplicht, maar het maakt het wel leuker.
    - Uiteraard hoef je niet alleen te bouwen! Bouw vooral gezellig met je team of de mensen op je land en maak er iets supervets van!
    - Wanneer je je build af hebt, klik dan hier om je in te schrijven!

Uiteraard zijn jullie vast en zeker ook wel benieuwd naar wat er te winnen valt. Maar dat houden we nog even geheim! ;)

We hopen dat jullie er net als ons zoveel zin in hebben en hopen dan ook veel mooie bouwwerken te zien ontstaan! Als je vragen hebt, stel deze gerust!

~ Event team Planetcraft

Officiële DDG Server pagina's
    @DDG_Server
    @DDGServer
    @ddgserver
    David
    David2

Volg ook onze Youtube Partners
    Kwartier Granzier
    EenGameStad

JustChrisNL
    Rotjoch
    FLORIS
    Duffy Games
    Dooms Day
    Vlekkeloos
    Potgrond
    Edeldier
    DeSerialGamer
    MAX
    _Stroopwafel
    MrPugg
    PlotTwist
    Willem Bouwens
    Jvvidea
    LyniePower
    GameScopR

TheDiamondBar
    Utemo

GraafJesse en JustJoranMG vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie