Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Event PLANETCRAFT - Botanical Garden Build Event

Status
Niet open voor verdere reacties.

DDG Server

DusDavidGames
Beste PlanetCraft spelers,
Om jullie weer even lekker bezig te kunnen houden met een leuk build event, is hij er weer! Dit keer een iets ander thema dan normaal, maar wel een thema waar jullie al je creativiteit in kwijt kunnen! Het thema deze keer dat jullie krijgen is namelijk 'Botanical Garden'. Dit is een thema waar jullie alle kanten mee op kunnen en daarom zullen we zo jullie ook een aantal voorbeelden geven van wat mogelijk is!


Wat moet je bouwen?
Je moet dus een 'Botanical Garden' bouwen, maar sommigen van jullie hoor ik al denken. Wat is dat, een 'Botanical Garden'? Een 'Botanical Garden' is letterlijk vertaald een botanische tuin. Het wordt door sommigen ook wel een plantentuin genoemd. Vaak is het een tuin met een wetenschappelijk karakter door de grote hoeveelheid bloemen die hier te vinden zijn. Zo is de afbeelding hiernaast een botanische tuin in Brazilië.

Je kan veel verschillende keuzes maken. Wel of geen gebouw op de achtergrond? Ga ik voor veel verschillende soorten bloemen of ga ik juist bijvoorbeeld voor alleen cactussen? Ga ik voor planten op het land of voor planten onder water? Dit keer is jullie creativiteit hoe ver je hiermee kan komen! Wil jij dus een botanische tuin in moderne stijl bouwen, bouw je die lekker modern. Maar als jij liever medieval bouwt, bouw jij lekker medieval! Er zijn geen eisen aan stijl of grootte, het enige wat er dus veel te vinden moet zijn, zijn bloemen!
edd8b5f79b01c35d13828e03319f21ac.jpg
Maar ik heb helemaal geen inspiratie... Wat nu?
Naast dat er vele voorbeelden zijn te vinden op het internet van botanische tuinen, zullen we jullie een handje helpen met inspiratie krijgen. Zo is Tasmanië een groot voorbeeld qua hoe je een tuin kan opbouwen met een klein water tempeltje, bomen en bloemen mocht jij het iets kleiner willen aanpakken, maar ook kan je een voorbeeld nemen aan een van de onderstaande afbeeldingen, mocht jij voor iets groters willen gaan.

f0L1QkU.png
3e03b6712e42c0c0c35be4c9cce58905.jpg


Tot slot...
Om dit event niet te lang laten duren, start het event vandaag (19 januari 2021) en duurt het event ongeveer een week. Dit betekent dat jullie tijd hebben tot 27 januari 23:59 om hieraan te kunnen bouwen. Je kan je inschrijven via DIT formulier. Zorg ervoor dat je je direct inschrijft, want wie weet wordt je ondertussen wel geholpen met het krijgen van wat extra bloemetjes die je dan in je build kan gebruiken! Er zullen veel mensen prijsjes kunnen krijgen bij dit event, dus doe je best!

~ PlanetCraft Event Team

Officiële DDG Server pagina's
@DDG_Server
@DDGServer
@ddgserver
David
David2

Volg ook onze Youtube Partners
Kwartier Granzier
EenGameStad
Duffy Games
Vlekkeloos
Edeldier
DeSerialGamer
GamenMetMax
HetIsJari
MrPugg
Willem Bouwens
Jvvidea
Landerrrr
X_Hake

LyniePower
Kaashapje
Rune Forest
Chayen

Zeveraar
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top